ag Geplaatst April 1, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/01/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 1, 2010 HalloIk wil een film afspelen met vlc. Ik heb beeld alleen als ik op afspelen drukt regeert ie gewoon niet. Ik kan wel mappen en zo openen alles eigenlijk alleen bij afspelen word ik door vlc genegeerd. Wat kan het probleem zijn.Mvgag Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Valcorb Geplaatst April 1, 2010 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst April 1, 2010 Probeer het eens opnieuw te installeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
ag Geplaatst April 1, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/01/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 1, 2010 Probeer het eens opnieuw te installeren Gedaan ik heb het probleem gevonden ik wou 3 srt bestanden tegelijk toevoegen ging niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie