Spring naar bijdragen

schoonmaken van de pc.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

De laatste tijd problemen met de pc. cc cleaner dedownload om te kijken wat er mis is . ruim 2000 errors . Ik heb niet zoveel verstand van een computer maar ik heb wel gehoord dat je het goed moet doen met back-up e.d. en die weer terug zetten als het mis gaat. zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem want ik ben bang dat het helemaal mis  :duivel:gaat als[ ik het ga doen. in ieder geval bedankt voor de moeite  :friends: groetjes robbiecop    robbiecop@live.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

als ik jouw was en je hebt zoveel errors dan maak je een backup op een usb stick of externe hdd van je files die je wilt bewaren en zou ik een compleet schone installatie uitvoeren (windows er opnieuw opzetten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  44

als ik jouw was en je hebt zoveel errors dan maak je een backup op een usb stick of externe hdd van je files die je wilt bewaren en zou ik een compleet schone installatie uitvoeren (windows er opnieuw opzetten)

In dit geval lijkt het mij ook het beste al je belangrijke gegevens op een andere harddisk, usb of wat voor medium dan ook te zetten en een format C uit te voeren.

Met een nieuwe installatie zullen alle problemen voorbij zijn. ;)

Heb je een restore cd dan moet je die erin knallen, zeker omdat je aangeeft dat je niet zo veel verstand van pc's hebt.

Greetz interfreak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Een schone Windows installatie helpt vrijwel altijd, zorg wel dat je eerst alle belangrijke dingen op een een ander medium (USB stick, Ext. HDD oid) zet.

Heb zelf al wel eens meegemaakt dat ik zonder er bij na te denken een nieuwe Windows er op had gezet. Daar wordt je niet vrolijk van...

Als je je PC helemaal, maar dan ook helemaal een schone lij wilt geven gebruik dan Killdisk. Dat zet je op een CD'tje, PC booten vanaf CD en uitvoeren maar. Maar dan is ook echt alles weg, en kun je niks meer terug halen. Daarna doe je de Windows disk er in en installeert 'm vervolgens. Dan heb je weer een nette Windows die als het goed is weer helemaal lekker snel draait. :) Ik doe het sowieso altijd op die manier.

Gr. headsh0t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

Die errors, zij die bij de gewone cleaner of de register cleaner?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 603

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...