Gast bjornster Geplaatst April 30, 2006 Delen Geplaatst April 30, 2006 hallo, ik heb een spel gedownload voor de pc, defenders of the crown en nu is ie volledig geinstalleerd etc gewoon vanaf mijn computer.... vraagt ie om hem te spelen " please insert robin hood-DOTC : play disc 2 " nu klinkt dat allemaal logisch, dat vond ik ook, je moet gewoon een dataschrijf maken waarop ie kan booten, nou je raad het al... dat lukt dus niet. het is met winrar gemaakt en ik heb in allerlei verschillende programma's geprobeert om die hele mikmak in te image-adden etc. het lukt voor geen meter, er staat ook geen iso bestand in, het blijven verschillende bestanden. als iemand me kan uitleggen hoe ik een screenshot kan maken dan laat ik het wel zien! gr.björn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst April 30, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 30, 2006 Ga het naar het scherm waar je een screenshot van wilt maken. Druk dan op print screen (dat is de knop die rechtsboven de enterknop op het toetsenbord zit) Nu heb je dus een screenshot gemaakt dan open je het programma paint shop (of een ander) kies in het menu boven in het scherm edit en vervolgens paste -> as new image. nl-versie--> bewerken--> plakken als nieuwe afbeelding plakken Vervolgens sla je de afbeelding op als .jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast bjornster Geplaatst Mei 1, 2006 Delen Geplaatst Mei 1, 2006 hoi eagles, ik druk op print screen maar er gebeurt niks! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 1, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 1, 2006 Ndat je op prnt screen drukt moet je paint starten en daar je screenshot inplakken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Eagles Geplaatst Mei 1, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 1, 2006 Ga het naar het scherm waar je een screenshot van wilt maken. Druk dan op print screen (dat is de knop die rechtsboven de enterknop op het toetsenbord zit) Nu heb je dus een screenshot gemaakt dan open je het programma paint shop (of een ander) kies in het menu boven in het scherm edit en vervolgens paste -> as new image. nl-versie--> bewerken--> plakken als nieuwe afbeelding plakken Vervolgens sla je de afbeelding op als .jpg hmm kan het echt niet duidelijker uitleggen, eerst print screen dan je fotoprogramma openen, in het menu bewerken kiezen en daar plaakken als nieuwe afbeelding!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Erwin. Geplaatst Mei 1, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 1, 2006 als je op printscreen drukt dan zie je ook niets je ziet t pas als je t bv plakt in paint Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast bjornster Geplaatst Mei 2, 2006 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 hoi , hier heb ik het, heb het netjes uit winrar rechter muisknop extract to uitgepakt....maar nu? geen enkel program kan ik iets mee??? [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Mei 2, 2006 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 dubbelclick, op setup neem ik aan? dan begint de wizard om te installen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bjornster Geplaatst Mei 2, 2006 Delen Geplaatst Mei 2, 2006 yep, dat zeg ik, daarom snap ik het niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie