VXL Geplaatst Maart 28, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 28, 2010 Hee, Ik heb een nokia 5530, en hiermee heb ik een aantal problemen. Voordat ik naar de winkel ga vraag ik hier nog even. Niet dat het me echt irriteert, maar het zou natuurlijk mooier zijn dat alles normaal functioneert. Ik heb al een software update uitgevoerd, maar dit heeft niks geholpen. -Ten eerste, als ik op internet(wifi) gaat hij vaak terug naar het startscherm en moet internet en de website opnieuw worden opgestart. -Ook heb ik een probleem op youtube, dit was in het begin niet zo, en ineens kwam dit. Namelijk dat een liedje, filmpje heel erg stottert, dit ligt niet aan het internet in heb het zelfde nummer op een 5800 geprobeerd op het zeflde netwerk. Het is geloof ik ook niet dat hij telkens buffert, maar de muziek is niet zoals je het hoort te horen in ieder geval. -Als ik mijn bijgeleverde stokje of mijn nagels gebruik komen er krassen op het scherm. Ik verwacht niet meteen dat hier een oplossing voor is, maar dit lijkt me ook niet iets wat zo hoort. -De camera functioneert ook niet goed, soms is het beeld normaal en andere keren zie je weer allemaal puntjes aan de zijkanten. Dit heb ik ook vergeleken met een andere 5530 etc, en dit verschil was erg duidelijk te zien. Dit was het wel ongeveer. VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie