Spring naar bijdragen

Windows 7 anti-piraterij update

tommyboy5

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  61
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb een illegale versie van windows 7 ultimate 64bit op mijn computer staan. Deze heb ik met een winloader gecrakt. Maar nu is er op 12 februari dit jaar een update uitgekomen (KB971033), deze update is tegen het illegaal gebruik van windows 7. Ik heb deze perongeluk geïnstalleerd en krijg nu steeds de melding dat mijn windows 7 versie niet legaal is en hierdoor word ik niet meer beschermt tegen virussen en andere schadelijke dingen. Ik heb al een aantal tools laten draaien maar ze worden allemaal onderschep door deze update.

Weet iemand misschien een crack/tool om dit te verhelpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 61
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  61
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb het geprobeerd en het werkt!!! heel erg bedankt!!!

Ik vond het alleen met een beetje een onduidelijke tutorial, maar het is gelukt O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 61
Gast angel_creek

Mooi dat het gelukt is. Verwacht maar niet veel van onprofessionele tutorials op het internet. Die zijn bijna altijd onduidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...