Spring naar bijdragen

Geen beeld tot strepen (groen beeld)

Gast Nostaru

Aanbevolen reactie

Ik heb een film gedownload en heb alles goed gedaan. Ik heb nu een Video_ts en Audio_ts bestand en aantal BUP en VTS bestanden in een nieuw mappie. Dit is allemaal in orde.

Nu komt het probleem:

Als ik de VIDEO_TS open hoor ik normaal een film te krijgen, maar nu krijg ik helemaal niks. Alleen WinDVD wordt geopent en verder niks. Ik heb geprobeerd om de film te openen met Deamon en VLC maar hij opent hem maar niet.

Als ik 1 van de BUP bestandjes open krijg ik wel gewoon beeld en geluid alleen wel met groene en helemaal groen beeld.

Zou het zo wezen dat dit een beveiligde DVD is en dat hij dus niet af te spelen is?

Graag antwoord ik ben echt een beetje wanhopig aan het worden  8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

:-\ nee heb helaas hetzelfde probleem gehad met lucky number slevin hustle-versie!!! :'( en kwam er maar niet achter wat het kon zijn.

denk dat je gewoon moet proberen een andere versie te loaden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...