Misses.E. Geplaatst Maart 25, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/25/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 25, 2010 Hoihoi, Ik heb geprobeerd office 2007 te installeren volgens een productcode van internet... Deze code heeft hij gepakt maar daarna moet ik de software activeren via internet en dan geeft hij een foutmelding aan. Ik moet dan de installatie van de software verwijderen... Ik kan dit nergens terug vinden, en krijgt het niet voor elkaar... Heeft iemand tips? Ik ben al 2 weken bezig met het proberen te installeren en activeren van office maar het loopt elke keer mis xx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Marciej123 Geplaatst Maart 25, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 25, 2010 heb je enterprice editie van office 2007? welke versie heb je anders? Want dan stuur ik je wel een PM met een code die zou moeten werken.. Sommige doen het inderdaad niet. en bij die activatie moet je via internet activeren. dan zou ie het na een paar keer proberen vanzelf moeten doen groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie