Spring naar bijdragen

playstation 3 op laptop (samsung r522) dmv hdmi

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

misschien een beetje een stomme vraag, misschien niet (ik heb er echt geen verstand van ;))

ik ben van plan een playstation 3 te kopen, en die dan met de hdmi kabel, die er hopelijk bij zit, op mijn laptop aan te sluiten. ik heb een hdmi ingang op de zijkant van mijn laptop dus dat is ook geen probleem. maar nu vroeg ik me af de playstation het dan wel doet, want er zijn dan 2 dingen op 1 beeldscherm (pc (de laptop) en ps3). of kan ik de ps3 in een apart venster ofzo krijgen?

of gaat het helemaal niet werken? (:'()

mvg

rowinesli :peace:

ps. ik weet niet of dit topic hier hoort, maar ik dacht dat het wel onder hardware viel. sorry als het verkeerd staat :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Je heb een hdmi uitgang nog ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 735

• Actief:  

Je heb een hdmi uitgang nog ;)

wat bedoel je daarmee? ik snap het niet echt, sorry  :P

ik bedoel dat ik tussen playstation en laptop een kabel doe, dan heb ik toch hdmi uitgang en ingang....

maar het probleem is dan volgens mij, 2 'bronnen', 1 scherm. of is dat geen probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Je laptop kun je dmv een bepaalde toetsencombinatie op extern scherm zetten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  1570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60