Spring naar bijdragen

playstation 3 op laptop (samsung r522) dmv hdmi

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

misschien een beetje een stomme vraag, misschien niet (ik heb er echt geen verstand van ;))

ik ben van plan een playstation 3 te kopen, en die dan met de hdmi kabel, die er hopelijk bij zit, op mijn laptop aan te sluiten. ik heb een hdmi ingang op de zijkant van mijn laptop dus dat is ook geen probleem. maar nu vroeg ik me af de playstation het dan wel doet, want er zijn dan 2 dingen op 1 beeldscherm (pc (de laptop) en ps3). of kan ik de ps3 in een apart venster ofzo krijgen?

of gaat het helemaal niet werken? (:'()

mvg

rowinesli :peace:

ps. ik weet niet of dit topic hier hoort, maar ik dacht dat het wel onder hardware viel. sorry als het verkeerd staat :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Je heb een hdmi uitgang nog ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 735

• Actief:  

Je heb een hdmi uitgang nog ;)

wat bedoel je daarmee? ik snap het niet echt, sorry  :P

ik bedoel dat ik tussen playstation en laptop een kabel doe, dan heb ik toch hdmi uitgang en ingang....

maar het probleem is dan volgens mij, 2 'bronnen', 1 scherm. of is dat geen probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Je laptop kun je dmv een bepaalde toetsencombinatie op extern scherm zetten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  1570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

Tot zover ik weet is de HDMI aansluiting op de laptop een uitgang en dus geen ingang. Als je je PS3 op je laptop wilt aansluiten zou je een USB Tv kaart kunnen kopen, kan je ook gelijk opnemen. De HDMI aansluiting op een laptop kan je niet vergelijken met een usb aansluiting op de laptop, de laatste laat het toe om een twee richting verkeer toe te laten(het invoeren/uitvoeren van data e.d.). Waar je met HDMI alleen de mogelijkheid hebt om die uit te voeren. Ik heb zelf een PS3 en het is me enkel gelukt na het plaatsen van een externe TV Kaart, wat ik ook heb moeten doen op een pc (desktop) van een vriend aan de hand dan wel van een interne tv-kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 784
  • 1.6k
  • 55

• Actief:  

op je laptop aansluiten dmv een USB Tv kaart

ik heb geen tv kaart, wel een tv-tuner-usb waar het mee kan

dat heb ik geprobeerd met mijn wii en playstation 2, maar dan is er een vertraging van 2 seconden ofzo, en dat maakt het gamen onmogelijk :s

misschien dat ik nog ergens zo'n (oude?) kaart van pinnacle heb liggen (uit mn oude pc gehaald die toch kapot was), maar ik weet niet of het daarmee kan en het inbouwen weet ik ook niet of dat kan en hoe....

Als het goed is verschijnt er ook een scherm waar je kan kiezen welk scherm je wilt gebruiken.

dat zou heel fijn zijn, maar volgens Trizomu is dat dus niet zo? ik zou het heel fijn vinden als iemand het zeker wist voordat ik die playstation koop ;)  iemand met ervaring die het heeft uitgeprobeerd? of iemand die een andere manier weet....?

Je laptop kun je dmv een bepaalde toetsencombinatie op extern scherm zetten ;)

dat snap ik niet helemaal, maar als jij zeker weet dat dat werkt, dan heel erg bedankt... maar wil dat niet zeggen dat ik dan een ANDER scherm nodig heb voor de laptop? want dan zou ik natuurlijk net zo goed de playstation op dat andere scherm doen dacht ik zo even ::)

of misschien dat iemand nog een andere manier weet?

dit zit in het pakket dat ik koop:

• PlayStation 3

• Controller

• AC-stroomkabel

• AV-kabel

• usb-kabel

(geen hdmi kabel, maar die koop ik wel ALS het werkt ;))

en dit zijn de in/uitgangen (snap het niet meer :P) op mijn laptop:

• VGA (en dvi, ik heb zo'n blok van vga naar dvi)

• USB

• hdmi

• eSATA (geen idee wat het is :s)

iemand die mogelijkheden ziet?

of iemand die weet of hdmi werkt? (uitgeprobeerd of zo?) (of misschien iemand die weet of dat latinbabe of impy gelijk gelijk hebben?)

alvast bedankt

mvg

rowinesli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  

Dit is geen van allen mogelijk.

Je moet hem gewoon aansluiten op een TV of dergelijk. Een laptop ondersteund geen HDMI input, alleen output.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  1570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60

"ik heb geen tv kaart, wel een tv-tuner-usb waar het mee kan

dat heb ik geprobeerd met mijn wii en playstation 2, maar dan is er een vertraging van 2 seconden ofzo, en dat maakt het gamen onmogelijk

misschien dat ik nog ergens zo'n (oude?) kaart van pinnacle heb liggen (uit mn oude pc gehaald die toch kapot was), maar ik weet niet of het daarmee kan en het inbouwen weet ik ook niet of dat kan en hoe...."

Dan zul je hoogstwaarschijnlijk met die vertraging blijven zitten, wat betreft de esata aansluiting:die is heel goedbruikbaar voor het aansluiten van externe app. die eveneens beschikken of dezelfde aansluiting.De pc aanziet de aansluiting dan als een interne,bv 1:een externe Hd aansluiten van een paar honderd Gig of een Terra(of meer) op deze wijze wordt door een pc aanzien als een intern apparaat. 2:zo kan je via een externe hd een dualboot maken.

Een voorbeeld van verschil tussen sata en esata full.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 784
  • 1.6k
  • 55

• Actief:  

sorry, ik ben niet zo goed in computertaal :s

ik weet niet wat dualboot, externe hd, etc. is

maar ik heb gekeken en in mijn laptop zit dus volgens mij die bovenste, de I-type SATA, en er staat boven in kleine lettertjes eSATA.

er staat eigenlijk "eSATA / capturing_USB_Logo.png" (eSATA / usb logo)...

ik weet niet of dit bruikbaar is, of dat er misschien een makkelijkere uitleg is over dat dualboot enzo, want (sorry) ik weet niet wat je wilt zeggen, of het kan of niet.

misschien een anderemanier of toch via de (e)SATA? (of hebben impy of latinbabe gelijk??)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  

Het is denk ik niet nodig om mijn reactie te quoten. Het is gewoon niet mogelijk.

Enkel als je het via een tv-kaart voor elkaar krijgt, maar je kan niet zomaar een tv-kaart in je laptop inbouwen. Ook dan loop je een vertraging op van 2seconden, dit wil je niet tijdens het gamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Actief:  

oke dan, als je dit heel zeker weet houdt het op :(

bedankt voor de moeite allemaal! O0

mvg

rowinesli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 299

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...