Fleur Geplaatst Maart 23, 2010 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 23, 2010 kan iemand mij vertellen hoe ik een ander achtergrondje op mijn DS kan krijgen ?Ik heb een DSTT kaart en ik heb al een paar achtergrondjes van internet gehaald maar kan nergens vinden waar ik ze op mijn micro SD moet zetten en hoe ik ze vervolgens te zien krijg op mijn DSKan iemand me helpen ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
r4dioactivity Geplaatst Maart 23, 2010 Bijdragen: 595 Waardering: 36 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/13/09 Status: Offline Actief: Januari 24, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 23, 2010 Meestal zit er een mapje in je systeem map met de naam skins daar moeten ze in. Zo is het in ieder geval wel met mijn M3 kaartje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 595
Zombymario Geplaatst Maart 23, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 23, 2010 Download hier je thema's voor je DSTT. Als je die hebt gedownload ga je naar je SD-kaart>TTMenu>skin>default. Dan kopieer je de gehele inhoud van je download zo in je default map. Nu zou je je thema's moeten werken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie