Spring naar bijdragen

problemen met vuze

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  34
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  51

sinds paar dagen heb ik problemen met vuze, als ik torrent begin te downloaden loopt alles goed, eerst is het smileytje rood, dan geel en dan groen, maar na enkele minuten verspringt het op blauw en begint alles heel traag te gaan, ik heb al firewall test gedaan maar krijg telkens de melding dat firewall NAT ok is, kan niet echt aan de torrent zelf liggen, want nu ben ik torrent aan afhalen, seeders heb ik er 7(78) en leechers 42(753) en toch ben ik al paar uren bezig en zit ik nog maar aan 50 procent, wat zou het probleem kunnen zijn ? bij mijn firewall staat ie op toestaan vuze azareus, dus begrijp het niet goed. kan de boel trager gaan als er zoveel leechers zijn ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34
  • Reacties 18
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

758177818.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

• Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb ook Telenet, ik vind het niet zo goed met hun downloadlimiet enzo  :-\

Maar to the point, probeer anders eens een ander torrent programma, zoals uTorrent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k

maar ik heb al altijd vuze gehad, en nooit problemen ondervonden, en telenet hun downloadlimieten  die veranderen hé ... we zullen 80 gb krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

• Actief:  

maar ik heb al altijd vuze gehad, en nooit problemen ondervonden, en telenet hun downloadlimieten  die veranderen hé ... we zullen 80 gb krijgen

:o wat voor pakket heb je dan ?

Maar robeer toch maar eens uTorrent, je weet maar nooit  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k

gewoon maar expresnet hoor , nu heb ik slechts 30 gb per maand  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

• Actief:  

gewoon maar expresnet hoor , nu heb ik slechts 30 gb per maand  :-[

Daar word je toch gek van dan :(

Ik had 45 GB maar heb nu 5 GB erbij gekregen, ik heb gehoord dat er een provider in België is uitgekomen zonder downloadlimiet, ik ga binnenkort verhuizen, dus ik dfenk dat ik dat dan ga aanschaffen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k

Daar word je toch gek van dan :(

Ik had 45 GB maar heb nu 5 GB erbij gekregen, ik heb gehoord dat er een provider in België is uitgekomen zonder downloadlimiet, ik ga binnenkort verhuizen, dus ik dfenk dat ik dat dan ga aanschaffen :)

ah ja, belgie zonder downloadlimiet,  dan zal het wel geen telenet of belgacom zijn

is het mss een online provider of zo ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k

ja oké, maar wanneer ben je buitensporig downloader ? want dan moet je wel zelf betalen, hopelijk redeneren ze niet da je aan 50 gb buitensporig bent, denk dat ik nog even telenet ga afwachten, ik ben redelijk tevreden met mijn downloadsnelheden, aan de kabel haal ik bijna 20 mbps , draadloos haal ik toch tot 17 mbps,  ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

• Actief:  

Ikzelf download heel veel, dus het is misschien he tbeste dat ik dat toch neem :)

Ik kijk nog wel, voor downloaders is het zeker aan te raden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k
  • 2 weken later...

zou het kunnen dat vuze zelf mijn downloadsnelheid verlaagt ? omdat ik mss niet genoeg upload ? ooit had ik ergens eens gelezen dat je van vuze niet moet een bepaald ratio moet hebben en ook dat als er veel seeders zijn dat het niet nodig is dat je dan lang uploadt.

hoeveel moet je ratio eigenlijk zijn , verplicht dan ? moet het overal 1.0 zijn ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

ratio heeft daar niets mee te maken. er is niets verplicht aan, maar er bestaat een kans dat je gekickt wordt v/d private torrentsites (wat ik echter nog nooit heb meegemaakt)

vaak krijg je een waarschuwing als je onder 0.8 zit maar gekickt dat wordt je niet zo snel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1
Gast angel_creek

Juist als ik upload is mijn download snelheid laag. Ik download dan opeen 100 kb/s en 3mb/s upload... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

daar gaat het bij hem toch niet om? hij bedoelt of de ratio om de privatesites 1.0 moet zijn. dit heeft verder niets te maken met het downloaden zelef

het is zo dat als je je upload hoog zet dat je download naar beneden gaat. reden is onbekend voor mij, maar dat is in dit topic helemaal niet aan de orde. Maar misschien wel een logische gedachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

ratio heeft daar niets mee te maken. er is niets verplicht aan, maar er bestaat een kans dat je gekickt wordt v/d private torrentsites (wat ik echter nog nooit heb meegemaakt)

vaak krijg je een waarschuwing als je onder 0.8 zit maar gekickt dat wordt je niet zo snel :)

wel, ik kan nie meer downloaden dan 40 kb/bs en met u torrent zit ik aan rond de 800 mb/s wat ik vroeger ook makkelijk haalde met vuze. Telkens ik nu iets afhaal met vuze  wordt  smiley groen en na enkele minuten blauw en zie ik mijn downloadsnelheid  gewoon terug naar beneden gaan. zelfs de nieuwste torrents doen dit ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 34

• Actief:  

Heb je dit ook met een andere download client? Je zou dat kunnen proberen.

ze heeft er al 2 geprobeerd. t probleem ligt dus ergens anders.

kan het niet zo zijn dat je automatisch langzamer gaat downloaden als je limiet in zicht komt? mss om te voorkomen dat je er over heen gaat??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• ajeew heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...