Gast wortel Geplaatst April 30, 2006 Delen Geplaatst April 30, 2006 dag mensen, ik heb een vraag . ik heb een nieuwe video kaart gekocht, een ati radeon x1600 pro. maar als ik games speel crasht hij heel vaak en start de comp opnieuw op. een kennis zij dat ik meer ram geheugen moest hebben ,dus dat heb ik ook gekocht. ik heb nu 1500 mb ram geheugen. maar maar dat is er niet veel beter op geworden. zou iemand mij kunnen helpen want ik word er echt flauw van. groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 30, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 30, 2006 klikt alsof er problemen zijn met je driver of de hitte van de videokaart. Probeer eens met een open kast te spelen of je driver te updaten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast wortel Geplaatst April 30, 2006 Delen Geplaatst April 30, 2006 de driver is helemaal geupdate. wat bedoel je met de open kast spelen? de kast open halen zo dat ie meer ventilatie heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst April 30, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 30, 2006 de driver is helemaal geupdate. wat bedoel je met de open kast spelen? de kast open halen zo dat ie meer ventilatie heeft? inderdaad, je kan ook even kijken achter ctrl alt delete welke processen er lopen. misschien kun je er daar een paar uitgooien!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast darkne0n Geplaatst April 30, 2006 Delen Geplaatst April 30, 2006 of nieuwe of een extra cooler kopen voor op je pc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie