Avietje Geplaatst Maart 21, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 21, 2010 Beste mensen,Ik heb een lg renoir, jammer genoeg doet deze heel raar.Volgensmij is mn touchscreen kapot ofzo, iig werkt 't niet meer..ik wil hem nou gaan resetten, nog geen idee hoe maarja..Gelukkig heb ik wel een sd-kaart waar al mn bestanden op staan, zodat ik ze niet kwijt ben.Deze wil ik nu in mn computer maar ik zie geen melding of wat dan ook..Het gaat hierover een SanDisk 4GB en ik heb een Aspire 9420 met Windows Vista.Iemand enig idee waar ik mijn sd kaarte zou moeten vinden op mn laptop?Ik krijg helemaal geen melding van dat er iets nieuws is gevonden of wat dan ook en ik durf mijn mobiel niet te resetten voordat ik mn bestanden veilig heb gesteld.M.v.g.Avi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie