Gast peters Geplaatst April 29, 2006 Delen Geplaatst April 29, 2006 Ik heb het probleem dat zodra ik mijn download start met bittornado er eerst wordt gedownload met 250 kb/s. Dit loopt dan meteen weer terug naar +/- 5 kb/s. Op dat moment is internet niet meer te gebruiken (Zelfs Google opent niet meer) en mijn telefoon verbinding is ook weg. (Ik heb alles via casema kabel) voorheen had ik nooit problemen met downloaden en nu continue. HELP!?!?! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst April 29, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 29, 2006 ik heb het probleem ook gehad maar dan met azureus ik heb t opgelost door - meer upload weg te geven - minder aantal connecties per torrent maar weet niet of dit mogelijk is in bittornado Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast peters Geplaatst April 30, 2006 Delen Geplaatst April 30, 2006 Ik ben overgestapt naar Azureus, maar het probleem blijft bestaan. Ik zal kijken of het weggeven van meer upload en het beperken van connecties helpt. THX voor je reactie. To be continued. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst April 30, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 30, 2006 ok mss nog een mogelijke oplossing voor je ik heb t probleem gister gekregen en gelijk opgelost werd er zo gek van mijn azureus viel steeds weg/uit ik opnieuw opstarte 3 sec. later boem weer uit denk zal me virusscanner zijn best eens laten doen eerst dacht ik opzich niets vreemds aan totdat ik goed ging kijken waar de virussen zaten en jawel niet in azureus maar in JAVA en aangezien azureus niet zonder java kan werken gewoon java eraf gedondert opnieuw gedownload en geinstalleerd en alles werkt weer perfect Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie