Maartenn Geplaatst Maart 20, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Maart 20, 2010 Hallo iedereen! Ik wil straks weer eens een nieuwe telefoon hebben, en zat te denken aan de iPhone. Maar deze is wel enorm duur, ik dacht dus: Als ik nou gewoon de iPod touch neem en een telefoon dan zit ik ook niet aan zo'n duur abbonement en alles en ben ik goedkoper uit. Wat zijn de precieze verschillen tussen de iPhone en de iPod touch van deze generatie? En ben ik inderdaad dan goedkoper uit? (ik wil geen goedkope telefoon, gewoon een goede telefoon die bij de tijd is) Weet iemand dit misschien? Mvg, Maartenn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 20, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 20, 2010 Hier is een vergelijking: http://www.iphoneclub.nl/1636/vergelijking-apple-iphone-en-apple-ipod-touch/ De iPod Touch is in feite een uitgeklede iPhone, de gsm met aanraakscherm die in de zomer in de Verenigde Staten op de markt kwam. Door het extra grote scherm is het meer een videospeler dan een muziekspeler. Het apparaat heeft een draadloze netwerkverbinding, waarmee gebruikers kunnen surfen en in Apple’s muziekwinkel liedjes kunnen kopen, net zoals op de iPhone. Eigenlijk à lles kan. Behalve bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Heisenberg Geplaatst Maart 20, 2010 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Maart 20, 2010 Tabel is wel verouderd. Sindsdien zijn er alweer Ipod Touch V2 / V3 (alleen 32GB en 64GB) en iPhone 2G / 3G / 3GS. De nieuwste Ipod Touch (3G, alleen 32GB en 64GB niet de 8GB) en iPhone 3GS is letterlijk alleen het verschil dat je niet kan bellen met de iPod Touch (hoewel skype misschien nog wel wilt lukken als je op 1 plek blijft staan). Ook heb je op een Ipod Touch niet altijd verbinding omdat het met Wi-Fi werkt, bij een iPhone 3GS maak je gebruik van 3G netwerk van Vodafone. Daarnaast kwam eerst de iPhone met de nieuwe processor waardoor bijna 2x zo snel werd als de vorige. Maar de nieuwe Ipod Touch 32GB en 64GB versie hebben dat nu ook (G3 / V3). Het ligt er maar net aan of je goedkoper uit bent. Als je veel belt, ben je met een andere mobiel goedkoper uit, omdat je 25 euro betaalt voor 190 minuten / 190 sms'jes (heel weinig dus) + nog 10 euro voor onbeperkt internetten. Komt op ongeveer 30 Ã 35 euro per maand voor nog niet eens 200 minuten bellen of sms'en. Bel je niet zoveel, maar wil je wel graag overal verbinding hebben met je iPhone, raad ik je de iPhone aan. Maar als je toch wat meer belt of sms't raad ik je een losse mobiel + Ipod Touch V3 32GB aan (246 euro). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Maartenn Geplaatst Maart 20, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst Maart 20, 2010 Oké, dankje voor jullie reacties! Het is me duidelijker geworden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie