Spring naar bijdragen

Menu voor Seizoen DVD-box maken

Valcorb

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo,

Ik zoek een simpel programma waarmee ik een menu'tje kan maken voor een DVD-box van South Park dat ik heb gedownload.

Bedankt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

simpele menu's kun je maken toevoegen met convertxdvd! 

of wil je echt alles zelf maken? dat is veel werk, ik zou het via convertxdvd! doen. zijn simpele menu's die je nog redelijk kunt bewerken. voordeel is dat je daarna meteen de dvd kunt branden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

Ja, maar ik wil echt zoals in een echt hoofdmenu de episode selecteren, als ik er dan eens eentje wil zien moet ik de hele tijd doorspoelen  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k

• Actief:  

nee hoor.

ik neem aan dat je nu alle ep's los op je pc hebt staan. je kunt al die ep's los toevoegen. in het hoofstuk menu kun je deze dan selecteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

Owh hoe doe it dit dan  ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Als je een achtergrond kiest zou ik wel 1 pakken met veel pixels. Zoals deze. En natuurlijk de namen van de afleveringen veranderen, anders krijg je die hele lange titels waarin de downloadgroepen ook staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Oke, maar hoe voeg ik afleveringen toe? Ik zie het nergens stana, of is het gewoon op '+' drukken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Je kunt ze er allemaal tegelijkertijd inschuiven. Ik zou niet meer dan 5/6 afleveringen per dvd doen. Dan zie je al gauw dat de kwaliteit verloren gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Oke en dan kan ik gewoon bijvoorbeeld via 'scene (of hoofdstuk) selecteren' de aflevering selecteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k

• Actief:  

als het goed is gaat het als volgt:

- je hebt een template

- via bestand toevoegen etc voeg je de episodes toe

- als je vervolgens alles af hebt en je brand de dvd dan kom je meteen op het venster terecht waar je de afleveringen kunt selecteren. als je vervolgens op deze episode drukt kom je in het venster waar je naar de hoofdstukken kunt gaan (dit zijn uiteraard niet veel hoofdstukken omdat de afl niet zo heel lang duurt.

het openingsscherm bevat dus de afleveringen die je hebt toegevoegd. volgens mij heet dit het 'title menu' of iets dergelijks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

Oke, en hoe voeg ik er nederlandse ondertitels aan toe? Is het het beste als ik ze erin brandt of als ik ze er gewoon los zet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k

• Actief:  

als jij de subs het, in srt bestand en je plaatst deze in dezelfde map als het avi bestand EN je geeft ze dezelfde naam. dan wordt de sub automatisch toegevoegd en is deze instelbaar op je dvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

Oke bedankt, slotje  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...