IRUAL Geplaatst Maart 19, 2010 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 19, 2010 Helloo People, Ik heb paar daagjes geleden een film gedownload. Heb hem uitgepakt en toen kwamen er 2 mappen, Video_TS & Audio_TS (zoiets) Ik heb al beetje geprobeerd te branden maar met nero doet ie het op een of andere manier niet. Is er misshcien een ander goed brandprogramma en moet ik het nog omzetten ofso?? Hopelijk weet iemand iets... :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
gerbertt1990 Geplaatst Maart 19, 2010 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Maart 19, 2010 Hello, Ik gebruik altijd IMGBURN. Kies daar de optie: burn folders to disk. Je hoeft dan alleen video_ts te branden, want de audio_ts is leeg. Je kunt ook de film gewoon op je pc met bijv VLC player. Download die even en installeren. ga daarna naar het mapje van je film, rechtermuisknop op mapje, play with VLC player. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
IRUAL Geplaatst Maart 19, 2010 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Maart 19, 2010 Dan ga ik even IMGBURN installeren! En ja klopt, audio_ts is leeg. VLC Player heb ik al op mijn pc, maar wilde graag de dvd's ook via tv kijken. Heel erg bedankt! :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
gerbertt1990 Geplaatst Maart 19, 2010 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Maart 19, 2010 Okee, Als het gelukt is, ook altijd even laten weten. Lukt het niet, dan ook natuurlijk ^-^ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
Gast angel_creek Geplaatst Maart 19, 2010 Delen Geplaatst Maart 19, 2010 Dan ga ik even IMGBURN installeren! En ja klopt, audio_ts is leeg. VLC Player heb ik al op mijn pc, maar wilde graag de dvd's ook via tv kijken. Heel erg bedankt! :peace: Inplaats van branden kan je zo'n Media Box nemen of je computer/laptop aansluiten op de TV. Dat is veel beter dan op 'DVD zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
IRUAL Geplaatst Maart 19, 2010 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Maart 19, 2010 Het is helemaal gelukt! Dankjewel!! En over de laptop aansluiten op de tv is inderdaad veel handiger (lijkt me) Maar ik geloof dat ik niet zon stekker heb, en heb geen idee hoe 't moet Dus misschien iets voor in de toekomst.. ben al blij dat het nu is gelukt! :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Valcorb Geplaatst Maart 23, 2010 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Maart 23, 2010 Om je TV aan te sluiten met je laptop, heb je een HDMI-kabel nodig Jou TV en laptop moeten het wel ondersteunen, anders heeft het geen zin dat je hem koopt. hier vind je een overzicht van HDMI-kabels O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Gast angel_creek Geplaatst Maart 23, 2010 Delen Geplaatst Maart 23, 2010 Om je TV aan te sluiten met je laptop, heb je een HDMI-kabel nodig Jou TV en laptop moeten het wel ondersteunen, anders heeft het geen zin dat je hem koopt. hier vind je een overzicht van HDMI-kabels O0 Je hoeft niet persee HDMI te hebben. Maar natuurlijk is HDMI veel betere kwaliteit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kevimmen Geplaatst April 27, 2010 Bijdragen: 139 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/18/09 Status: Offline Actief: Oktober 5, 2013 Leeftijd: 26 Delen Geplaatst April 27, 2010 je kan gewoon branden met nero als het goed is.... maar video TS is een bestand wat je niet als data dvd moet branden.... maar kies videoschijf branden. Ik hoop dat ie het zo doet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 139
Gast angel_creek Geplaatst April 29, 2010 Delen Geplaatst April 29, 2010 je kan gewoon branden met nero als het goed is.... maar video TS is een bestand wat je niet als data dvd moet branden.... maar kies videoschijf branden. Ik hoop dat ie het zo doet!!! Als data schijf branden werkt perfect hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie