Dwayne Johnson. Geplaatst Maart 17, 2010 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Maart 17, 2010 Hallo. ik zat dus net achter mijn pc en opeens viel mijn beeldscherm uit. Dus ik vond een oud werkend beeldscherm , en ik sluit die aan op mijn videokaart. Doet het niet .. Dus ik weer een ander. Zelfde probleem.. Dus toen dacht ik als ik nou is mijn videokaart verwijder en op mijn standaard videokaart aansluit. Succes hij doet het , maar nu kan ik dus geen ene drol , ik kan geen game spelen etc etc. Iemand enige links voor een update van me Standaard videokaart. Ik Gebruik Windows 7 Ultimate. de naam van me oude videokaart is : ATI Radeon 4650 HD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Tom Geplaatst Maart 17, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Maart 17, 2010 Geluk dat je een moederbord hebt met een videochip erop dus. Tenminste, ik neem aan dat dat zo is en je niet twee verschillende videokaarten in je systeem gepropt hebt? In ieder geval kunnen wij niet gokken wat voor moederbord je hebt en wat de videochip daarop is, dus we hebben in ieder geval de naam van het moederbord nodig om daarachter te komen. By the way, ik heb zo het vermoeden dat je kaart overleden is. Draaide de ventilator ervan nog toen het beeldscherm uitging? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie