Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hè wat zeg jij nou? ICS in de playstore? :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Ik kan die ICS niet vinden in de Playstore? Dat ziet er namelijk handig uit. Heb je een direct linkje?

ICS is de naam van android versie 4.0 en hoger.

Heb een manier gevonden om ram geheugen vrij te maken op de Galaxy Note met ICS. Ga naar instellingen - apps - alles open een app klik dan op uitzetten. Dit werkt helaas niet bij alle apps maar heb door deze optie toch iets van 50 apps en functies uit kunnen zetten die ik nooit gebruik. Kijk wel goed wat je uit zet bij bepaald apps en functies kun je problemen krijgen als je die uit zet.

Dit is nu mijn ram gebruik

[screenshot]

je moet dus gewoon naar: instellingen - apps - alles open een app klik dan op uitzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik kan die ICS niet vinden in de Playstore? Dat ziet er namelijk handig uit. Heb je een direct linkje?

Dat ga je niet vinden in de play store, ics is ice cream sandwich

@marciej ja dat is alles je kan niet alles zo maar uitzetten zal wel een lijstje maken met de apps die ik uit gezet heb

bewerkt door kaasbroodje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

nee dat snap ik maar ik heb gewoon een klein stukje gequote haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Je kan zelf kijken wat er uit kan als het problemen oplevert kan je het zo weer aanzetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Pfoe zit heel erg te twijfelen tussen de One X en de Galaxy Note.

Ik ben niet geïnteresseerd in de S3 of de Note II.

De One X heeft een pracht van een scherm, in real-life naast de S3 gehouden en ik blijf toch een LCD-fan. Bedoel, Duken.NL is 80% wit, dan wil je toch wit-wit?, hehe.

De Note heeft een pracht van een grootte, heerlijk browsen, films kijken (YouTube) en andere multi-media mogelijkheden. Ik bedoel, bij een smartphone gebruik je constant het scherm..

One X is simpelweg sneller, in processor en grafisch. Ben toch wel gevoelig voor dit, in praktijk voelt die bloedje snel aan. De Note is bepaald niet langzaam maar voelt minder 'snappy' aan dan de One X.

Prijs - 50 euro verschil.. op zich te doen alleen daar kan je toch een mooie accessoire kopen voor de Note.

Custom ROMs. allebei even populair wellicht de One X in de toekomst wat meer maar goed.

Als je moest kiezen uit deze twee, welke zouden jullie kiezen? Oh, en de standaard software ga ik niet gebruiken dus zal me niks uitmaken of er nog Sense 3000 opzit of TouchWiz 6000. Kale schone Android komt erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

Dat is een bekende twijfel :) Zoals je weet ben ik voor de One X gegaan. De Note vind ik een geweldig toestel en in de handen van mijzelf een aantal uur (via collega) en het zien bij kaasbroodje blijft het echt een mooi ding. De specs zijn inderdaad lager als die van de One X maar het scherm maakt dat dubbel en dwars waard.

Toch vond ik hem uiteindelijk te groot voor twee jaar. Als ik voor één jaar vast zou zitten had ik wellicht eerder de note overwogen maar de twee jaar vond ik wat lang om met de grotere maat te zitten. In het zwembad / zomers etc is het wat minder makkelijk als de One X.

Ik ben uitermate tevreden over de One X en hebt ook geen spijt van mijn aankoop. Al is de S3 nu ook wel erg mooi, maar ja die Tegra3 chipset is gewoon uber nice. Met de One X kan je langer voor uit in mijn ogen, door de quad core en de komende updates van HTC zit je wel goed. Ik weet niet of Jellybean ook op de Note komt.

Mijne One X review

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik vind de S3 veel mooier en beter... Maar ja meningen hea, wat jij fijn vind, vind ik weer niet fijn.

Maar heb een spot goedkope jaar abonnement met de S3 gevonden. (provider Vodafone) Wat ik totaal betaal in 1 jaar is:

1 jaar 590.45 euro inc. btw + verzendkosten etc.. !

Wat ik krijg:

- 90 belminuten

- 3000 smsjes

- 1 GB Data

- SGS3 Wit of blauw

De goedkoopste simonly + los toestel die ik vond kwam uit op rond de 690,-.

Dus wat zeggen jullie nemen die abbo of niet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Dat lijkt mij wel heel goedkoop, als er geen adders onder het gras zitten zeker doen.

Ik ben dit weekend eens langs geweest bij een shop waar je alle telefoons kan testen, gelukkig was het lekker rustig. Mijn interesse ligt dus bij de One X en de Note, echter de SGS3 is toch wel een toestel die er nu bij is gekomen. Na zeker 40 minuten testen op dit toestel ben ik overtuigt. Ondanks het beeldscherm dat 'wit' wat anders naar voren laat komen is AMOLED scherm zeker niet slecht.

Op Tweakers kwam een mooie S3 voorbij, gekocht voor 425 euro alleen door wat mankementen is dit hem niet geworden. Wel netjes het geld terug gekregen.

Dus ben nog druk op zoek naar een Galaxy S III.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Bij de S3 is het heel erg afhankelijk hoe hoog je de schermhelderheid zet, hoe hoger hoe witter en hoe sneller je accu leeg is :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Dat lijkt mij wel heel goedkoop, als er geen adders onder het gras zitten zeker doen.

Ik ben dit weekend eens langs geweest bij een shop waar je alle telefoons kan testen, gelukkig was het lekker rustig. Mijn interesse ligt dus bij de One X en de Note, echter de SGS3 is toch wel een toestel die er nu bij is gekomen. Na zeker 40 minuten testen op dit toestel ben ik overtuigt. Ondanks het beeldscherm dat 'wit' wat anders naar voren laat komen is AMOLED scherm zeker niet slecht.

Op Tweakers kwam een mooie S3 voorbij, gekocht voor 425 euro alleen door wat mankementen is dit hem niet geworden. Wel netjes het geld terug gekregen.

Dus ben nog druk op zoek naar een Galaxy S III.

Tot zover ik weet geen addertjes onder het gras :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Denk dat die 300 MHz hem niet sneller maakt dan de Galaxy S3..

Wellicht dat dit nog wat toevoegt aan mijn keuze: http://androidandme.com/2012/08/smartphones-2/august-is-officially-samsung-galaxy-note-month/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • 1 maand later...

• Actief:  

Mijn vader wilt ook een Galaxy S3 aanschaffen. Ik heb deze abonnement van KPN gevonden. https://www.gsmwijze...bestelformulier

Zoals je leest lease je het toestel dan... Weet iemand of je het toestel aan het eind van je abonnement mag houden?

EDIT:

Laat maar zitten heb de kleine lettertjes gevonden en gelezen. Abonnement is enorm duur.

bewerkt door DHRJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Bijdragen:  1573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Iemand bekend met een applicatie die er voor kan zorgen dat er een (flitser) applicatie wordt gestart bij het maken van een Bluetooth verbinding ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 118
  • 1.6k

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Nope geen idee..

Ik zit met een puntje met mijn HTC Sensation XE, echt een super telefoon enzo, alleen de batterij is ene hele grote minpunt hij is bij mij echt heel snel leeg... Iemand die weet hoe ik de batterij duur kan verlengen? Want ik wordt hier echt ziek van... Na 6 uur school dan is hij op 30%.. Niet echt normaal lijkt me..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Nope geen idee..

Ik zit met een puntje met mijn HTC Sensation XE, echt een super telefoon enzo, alleen de batterij is ene hele grote minpunt hij is bij mij echt heel snel leeg... Iemand die weet hoe ik de batterij duur kan verlengen? Want ik wordt hier echt ziek van... Na 6 uur school dan is hij op 30%.. Niet echt normaal lijkt me..

Root je telefoon en zet er een getweakte stock ROM op met vervolgens autokiller en SetCPU. Mijn x10 haalde gemakkelijk de 27-30uur met 15-30% batterij lading met 4-5 uur scherm aan. Ik hoefde hem bijna nooit elke dag aan de lader te hangen. De SGS3 gaat zelfs nog langer mee. Ik moet wel zeggen dat mijn batterij op android 2.1 veel langer mee ging.

bewerkt door DHRJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Grotere batterij? Merk duidelijk bij mijn Note de 2500 MAh in combinatie met SetCPU.

3585ljt.png

Wordt die wel wat dikker van als je een extended battery koopt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

http://www.bright.nl/top-5-energiebesparende-tips-voor-android

HANDIG!

1. Verwijder de Facebook-app

Het zal voor velen een moeilijke beslissing zijn, maar het verwijderen van de Facebook-app zal je minimaal tien procent aan batterij schelen. De Android-app draait constant op de achtergrond met vier verschillende services en neemt ongeveer 30 megabyte in. Deze vier services houden je telefoon vaak wakker omdat ze constant checken of je een nieuwe notitifactie hebt. Aan Facebook de taak om een goede Android-app te ontwikkelen die niet constant op de achtergrond draait. Een goed alternatief is de mobiele webversie van Facebook, die dikwijls zelfs sneller en beter werkt dan de Android app.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Ik vond bij android 2.1 en lager altijd handig dat je alle apps kon killen wanneer die in standby ging. Batterij ging echt veel langer mee toen. Jammer dat dat nu niet meer kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Bijdragen:  1573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 118
  • 1.6k

• Actief:  

Hey weten jullie of de door btw verhoging de prijs van een maandelijks abonnement omhoog gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Door die BTW verhoging gaat, helaas, de prijs van een abonnement ook omhoog..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Oeps ben vergeten erbij te zetten, ook als je al een abonnement hebt afgesloten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Uhmm ik denk van wel. Maar ik weet het niet zeker. Zou je even bij je provider moet informeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...