Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik kan een week met me batterij doen als ik niet internet maar meestal haal ik wel 2 a 3 daggen

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Alleen zonder internet zijn dat soort toestellen met android wel mega saai...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Er zijn maar weinig telefoons die leuk zijn zonder internet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

krijg van me werk binnenkort ook een htc desire :)

ook impy is binnenkort bereikbaar om te pingen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Ik heb net op een site een download link gevonden voor swype ik heb het nog niet getest als ik vandaag de tijd heb zal ik het testen

Download link welk van de 3 je moet hebben verschilt per toestel

http://www.zenid.net/swype/

Voor meer info: http://www.androidworld.nl/forum/android-applicaties/5691-echte-swype-voor-elk-android-toestel-download-hem-hier.html

Op me spica doen ze het alle 3 niet maar ik heb nog wel een andere leuke app gevonden om te typen die heet slide type keyboard (gratis in market). Je moet er wel even aan wennen maar het werkt best lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Nice! Alleen om te testen of echt gebruik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik ga binnekort (hopelijk) ook een HTC Desire halen :D :D :D

2 jarig t-mobile incl internet 12 maanden € 19,95 , na 12 maanden € 29,90 . linkje

Maar weet iemand of ik daar gewoon me moeders dingen kan invullen en dan mijn bankgegevens? Ik ben namelijk nog geen 18 en dan kan ik dus geen contract afsluiten, en ze willen niet dat het vanaf hun bankrekening gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

@ Terez, vaak is het zo dat de contract houder ook moet betalen, en dat het van die zelfde rekening af moet. I.v.m. fraude en dergelijk. Je kan toch simpelweg een zeggen dat het wel op hun rekening gaat van en jij een automatische incasso laat lopen voor het abonnement maandbedrag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Actief:  

Dat willen ze niet omdat ze denken dat ik dan steeds weer over me bundel ga :S

Naja wel kut ik heb nu volgens die site tot de 30e de tijd om iemand te fixen die 18 is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602

• Actief:  

Nice! Alleen om te testen of echt gebruik?

nee dit wordt voor echt gebruik :) hoorde er zoveel goede verhalen over dus heb ik deze maar uitgekozen ;)

Nee gaat ook om hele populaire toestellen daar moeten wij alle ins en outs van weten maar denk dat ik deze wel hou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De HTC Desire is geweldig. Me vriendin word langzamerhand gek van het toestel aangezien ik hem bijna aan het aaien ben. Hij draait snel, geeft nooit problemen en werkt gewoon geweldig.

Ik ben nu ook een al een kleine week Swype gebruiker en vind het super. Het typen gaat echt rete snel en ik verbaas me over de woordenschat. Echt een handige app.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Inderdaad swype werkt geweldig en desnoods kan je zelf ook nog de woorden intypen. Ben ook heel tevreden over het toestel alleen het enige wat minder is de accu. Met 3G, msn, internet etc. haalt die het net einde van de avond. Als je een spel gaat spelen zoals robo defense kan je verwachten dat die van 100% naar 0 in 2 uur gaat, echt bizar hoeveel dat spelletje van je accu vraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Bij mij gaat het toestel ook vrij snel leeg. Als je er veel mee internet is hij zo binnen 10 uur leeg ;)

Navigatie vraagt ook veel van het toestel. Ik heb nu 3 navigatie apps er op staan. :P Navigon, Sygic en Google navigatie xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Ja maar meestal is navigatie ook bedoeld voor in de auto en hebben de meeste mensen ook een navigatie kit (telefoon houder, 9v oplader etc.) dus bij het maken van navigatie apps houden ze eigenlijk 0,0 rekening met de accu besparing.

Voor mensen die rabobank gebruiken, rabobank mobiel bankieren is ook nu ook beschikbaar voor Android.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Het kan bij belnu.nl :D:D:D:D::D:D

Krijg morge me contract binnen, en dan over paar daagjes me HTC Desire :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Yes!

HTC: update Desire naar Android 2.2 komt deze week

C heeft aangekondigd dat de update naar Android 2.2 voor Nederlandse bezitters van de Desire deze week begint. Donderdag moeten de eerste gebruikers de update naar Froyo 'over-the-air' binnenkrijgen, meldt Benelux-directeur Mark Moons.

De update begint donderdag, maar wegens een limiet aan de bandbreedte krijgt niet iedereen de update tegelijk aangeboden, meldt Moons via Twitter. De Desire is in Nederland geleverd met Android 2.1, maar HTC maakte snel duidelijk dat de smartphone als een van de eerste toestellen een update naar de nieuwste versie van Android, 2.2 zou krijgen.

Froyo belooft onder meer een behoorlijke snelheidsverbetering door de toevoeging van een JIT-compiler voor de Dalvik Virtual Machine, waarin veel applicaties draaien. Ook zou Javascript twee- tot driemaal sneller moeten zijn in de nieuwe versie van Android.

Gebruikers kunnen vanaf versie 2.2 applicaties op de SD-kaart opslaan, iets wat in verscheidene custom Android-roms al eerder was ingebouwd. Daarnaast is de zoekfunctie uitgebreid, waardoor naar applicaties kan worden gezocht, en kan er binnen een applicatie naar data worden gezocht.

Applicaties die vanuit de Android Market zijn gedownload kunnen automatisch van updates worden voorzien. Per app kan de gebruiker toestemming geven om de software automatisch bij te werken. Ook kunnen alle applicaties automatisch worden bijgewerkt, als de gebruiker daarvoor kiest.

HTC heeft updates beloofd voor verschillende toestellen; de Legend en de Wildfire moeten updates naar Froyo krijgen. De Hero blijft op Android 2.1, maar dat toestel werd in augustus vorig jaar uitgeleverd met Android 1.5 en kreeg pas een maand geleden een grote update.

HTC is daarmee de eerste fabrikant die een smartphone naar Android 2.2 updatet. Alleen Google bracht tot nu toe Froyo uit voor zijn eigen toestel Nexus One, dat overigens ook door HTC is gemaakt. Android 2.2 draait al via custom roms op onder meer de Motorola Milestone, de Samsung Galaxy S en de HTC Desire.

De Desire is een smartphone met een 3,7"-scherm. De exemplaren die tot nu toe zijn verkocht hebben een amoled-scherm, toekomstige modellen zouden worden uitgerust met Super LCD-schermen, vanwege een tekort aan amoled-panelen. De Desire draait op een Qualcomm QSD8250-cpu. Deze processor uit de Snapdragon-serie heeft een kloksnelheid van 1GHz. De smartphone kwam in april in Nederland uit.

http://tweakers.net/nieuws/68840/htc-update-desire-naar-android-22-komt-deze-week.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Lucky you ik wacht nog op de update naar 2,1 waar van nog steeds niet bekend is wanneer die eindelijk eens komt  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Er staat: de legend en wildfire krijgen nog updates... Maar wanneer? ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Yes! Goed nieuws. Eindelijk meer apps installeren en lekker sd kaart vol proppen. Wel eerst een goede backup maken wil niet alle home screens kwijt raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Heeft iemand deze update al?

Ik heb me contract al binnen, ga hem morgen bij een vriend inscanen en sturen, dus over paar daagjes hopelijk geilen op me nieuwe telly :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602

• Actief:  

Als je had gelezen stond er binnenkort. Als je via custom rom bedoeld dan denk ik nog niemand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Heb dat artiekel niet gelezen maar las ergens anders dat het donderdag zou beginnen met verspreiden, vandaag dus vandaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602
  • Oud-beheerder

• Actief:  

"De update begint donderdag, ...." Vandaag dus. Helaas is hij nog niet uitgegeven aangezien er nog geen update voor mijn phone beschikbaar is ;)

Ik houd jullie op de hoogte! Ik willum!!

!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

wow hoe werkt die portable wifi hotspot dan? zag er wel interessant uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k
  • Oud-beheerder

• Actief:  

wow hoe werkt die portable wifi hotspot dan? zag er wel interessant uit.

Portable hotspot

Certain devices like the Nexus One can be turned into a portable Wi-Fi hotspot that can be shared with up to 8 devices.

You can use your Android-powered phone as a 3G connection for a Windows or Linux laptop by connecting their phone to the computer with a USB cable. The connection is then shared between the two devices.

22hotspot.png

Kicke he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...