Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Met astro file manager kan je de apks van al je apps backuppen....

Sent from my X10i using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

okee heb van alles een backup gemaakt, JFK heb je een Tut'je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

welk toestel heb je ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

desire, en aangezien JFK die ook heeft ist makkelijk als ik t zelfde doe als hem :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

Dit is de site die je moet hebben:

http://unrevoked.com/recovery/

Vanuit daar download je het programma op je computer en volg je de stappen. Ik raad je aan om voordat je hieraan begint even een factory reset te doen (dus alles wordt weer standaard) en een formatteren van je SD kaart. Die brengt een schoon begin en is de kans tot falen kleiner dan dat je nog van alles erop hebt staan.

Zodra unrevoked klaar is heb je een Recovery Image op je telefoon staan. Vanuit daar ga je de Custom ROM installeren.

Roms kun je hier vinden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=809328

Zo zie je verschillende soorten ROM's je kunt een beetje rond zoeken welke jij mooi vindt of dat je graag de gewone Sense UI hebt.

Let wel op bij het uitzoeken van een ROM dat je de mogelijkheid hebt om Apps op je SD kaart te installeren.

Zoals bij deze hier:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=768703

Zie je staan:

Supports EXT 2, 3 & 4 for A2SD+

A2SD+ Build de-odexed

Non A2SD+ build odexed

Non A2SD+ includes "mod install location" for FroYo A2SD (fat32)

Dit geeft aan dat je dus je apps op je SD kaart kan installeren. Deze (LeeDrOiD) is een zeer goede ROM met veel mogelijkheden en features. Ik raad je deze aan om mee te beginnen.

Als je een ROM hebt gevonden download je het .zip bestand. Je pakt het bestand niet uit!

Je kopieert het bestand rechtstreeks naar je SD kaart.

Zodra je dat hebt gedaan doe je de SD kaart weer in je telefoon of koppel je de USB-kabel los van je telefoon.

Nu ga je naar het recovery image door middel van je volume knop ingedrukt te houden (waar de - staat) en dan de power knop aan te drukken. Even vast houden en je komt in een menu. Hier moet je ook weer even wachten want hij gaat een controle na. Zodra je met de volume knop naar beneden of naar boven kan scrollen weet je dat het klaar is (het maakt niet uit als de controle niet is gedaan).

Zodra je kan scrollen door het menu door middel van volume knop ga je naar Recovery. Je kunt Recovery selecteren door middel van 1x op je power knop te klikken. Hierdoor gaat je telefoon naar Recovery.

Je ziet nu het Recovery menu. Je kan scrollen met je track ball. Scroll naar Install zip from sdcard.

Selecteer deze, dan kom je een nieuw menu. Klik dan aan: Choose zip from sdcard.

Je gaat nu de naam van je ROM zoeken.

Voorbeeld: LeeDrOiD_V2.2d_A2SD.zip.

Je selecteert deze en je scrollt naar YES - (bestandsnaam)

Nu gaat je telefoon de ROM installeren. Dit kan een tijdje duren dus zorg dat je batterij is opgeladen. Heb geduld en wacht tot die helemaal klaar is.

Als die succesvol is geïnstalleerd ga je terug naar het menu en klik je op Reboot System Now.

De eerste keer rebooten duurt altijd een flinke tijd. Heb geduld totdat die daarmee klaar is.

Je telefoon is nu geroot! Zodra dit allemaal gelukt is zou ik je uitleggen hoe je de locatie van je applications kan instellen.

Als je behoefte hebt aan een video-tutorial kan ik die eventueel ook maken.

Onthoud!

- Werk rustig en kijk alvast wat de volgende stappen zijn

- Raak niet in paniek als er iets misgaat

- Heb geduld bij het installeren

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

Nice JFK +

Maar toevallig iemand ervaring met een app die je geluid over bluetooth naar je auto kan sturen? (Oude parrot carkit)

Ik heb al vanalles geprobeerd maar geen succes. Wellicht dat iemand de oplossing heeft? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

IK heb net een wat mooi achtergronden gevonden die wel de moeite waard zijn om te downloaden

http://www.adrive.com/public/1459695465d928c95967ec19729648ae65d8975bd4e44830f8232e8eeae43de8.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Maar toevallig iemand ervaring met een app die je geluid over bluetooth naar je auto kan sturen? (Oude parrot carkit)

Ik heb al vanalles geprobeerd maar geen succes. Wellicht dat iemand de oplossing heeft? :)

Als ik me goed herinner heb jij een parrot 3100 carkit, helaas heeft die geen A2DP waardoor het niet werkt.

http://forum.parrot.com/english/viewtopic.php?id=1933

Dan moet je meer kijken naar de parrot MKi series.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Thanks JFK +REP!!

Nog 2 vraagjes.

Is het alleen in het engels of duits etc. Of is alles ook gewoon in het NL.?

Want had deze gezien: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=745919 En die is volgens mij wel goed alleen (bovenste 2 plaatjes) Alleen wil t liefste wel in het NL

Kan je als je wilt ook gewoon weer alles resetten en gewoon als normaal weer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

Ik dacht dat HTC Sense bijna altijd Nederlands was (ook de Custom ROM's), in ieder geval 100% zeker Engels.

Je kan altijd later nog weer een nieuwe ROM installeren die wel Nederlands is, dat is geen probleem.

Ja je kan alles weer resetten en unrooten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Was ik maar een japanner ze hebben daar veel gruwelijkere spullen als hier  :'(

Sharp lanceert 3D-Androidtoestel in Japan

Zoals met bijna al het elektronica, zijn ze in Japan ook een stapje verder met mobiele telefoons. De kans is klein dat we deze telefoon op de Nederlandse markt kunnen verwachten. Maar aangezien ook hier de 3D-hype op volle toeren draait, zal het niet lang meer duren voordat ook wij Europeanen mogen spelen met 3D-telefoons.

Sharp Lynx 3D

Onder de naam Sharp Lynx 3D zal de telefoon te vinden zijn in de Japanese winkels. Dit toestel beschikt over Android 2.1 en zal in 2011 worden geüpdatet naar Android 2.2. Het toestel heeft een 3.8 inch touchscreen met een resolutie van 800×480, een 1 GHz Snapdragon processor, een 9.6MP CCD camera met de mogelijkheid tot 720p video-opnames.

3D-weergave

Wat is nu precies 3D? 3D (driedimensionaal) is een techniek die het mogelijk maakt om meer diepte in het beeld te zien. Dit betekent dat je 3 dimensies ziet, namelijk lengte, breedte en diepte. Wanneer iets voor in beeld gebeurt of richting de kijker komt, ervaart de kijker dit ook echt zo. Maar wat heb je een aan telefoon met 3D-functie zonder bijpassende apps? Juist, nada. Dit weten de mensen van Sharp ook. Daarom hebben ze besloten om speciale 3D-apps te ontwikkelen voor het apparaat. Eén daarvan is een foto-applicatie die 2D foto’s omzet naar 3D.

Persoonlijk lijkt mij 3D een mooie vooruitgang, mits er passende applicaties voor worden ontwikkeld. Voor nu is het afwachten tot een grote fabrikant zijn slag slaat in Nederland, en de rest van Europa.

Video

Check het onderstaande filmpje voor een indruk van de telefoon. Helaas is de werking van 3D niet te zien in het YouTube filmpje. Daarvoor zul je het toestel in real life moeten bekijken.

Bron: http://www.androidworld.nl/54836/sharp-lanceert-3d-androidtoestel-in-japan/

!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

ik krijg deze error..

Heb al verschillende malen geprobeerd.. maar wil niet echt werken.

Weet jij wat je moet doen JFK?Of iemand anders natuurlijk.

Marciej123

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

Dan heb je de HBoot drivers nog niet juist geinstalleerd.

A Note for Windows users

You need to install HBOOT drivers on Windows (steps given below). Also you need to uninstall HTC Sync, DoubleTwist or any other program that tries to access your device via USB. Simply disabling these applications will not stop them from interfering with the root process, so uninstall them completely before going ahead. Otherwise you may see ‘Waiting for system to settle’ message, hanging the program.

Install HBOOT drivers on Windows

1. Download the modified USB drivers for Unrevoked (link at bottom).

2. Reboot your phone into the HBOOT menu by holding the POWER and VOLUME buttons down.

On EVO 4G, you will have to select HBOOT USB at that menu by pressing volume down four times, then power. Wait until the screen flashes through an “SD Checking†message before pressing buttons; otherwise, the phone will ignore key presses.

3. Now connect your phone via USB cable to your PC. Wait for the HBOOT USB PLUG screen on your phone.

4. Open Device Manager on your PC. Go to Start Menu –> Control Panel –> Device Manager.

5. Under the Other devices, you will find your Android device. Right click on it and select Update Driver Software.

6. In the following dialog, select ‘Browse my computer for driver software’. Now select the driver software you downloaded and continue to install it.

7. Once the installation is complete, you should be able to find Android Bootloader interface listed under the newly added item Android Phone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Wat duurt het toch ontiegelijk lang voordat 2.2 uitkomt voor de Legend... Zit nu al 2 maand te wachten. Weet iemand hier iets over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  

Ik heb de Nederlandse Swype... Hij werkt perfect op mijn xperia x10 hij zou ook op de desire enzo moeten werken. Linkje: http://dl.dropbox.com/u/14854476/Android%20Apps/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

ik krijg deze error..

Heb al verschillende malen geprobeerd.. maar wil niet echt werken.

Weet jij wat je moet doen JFK?Of iemand anders natuurlijk.

Marciej123

Ah inderdaad ben het HBOOT gedeelte vergeten, excuses. Impy heeft het goed beantwoord, als je nog behoefte hebt in het Nederlands, omdat Engels misschien wat moeilijker is, kan ik een poging wagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

iemand ervaring met andcam3d?

AndCam3D v1 3 2 AnDrOiD

AndCam3D is a stereo camera application, that can produce 3D-images which create an impression of depth.

Created images can be shared by Mail, Picasa or Flickr.

63761.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

Nee dat zegt me niks. Ik zag hem volgens mij ook al op applanet.

Ik speel nu veel Guns'n Glory

Erg verslavend spelletje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Is dat niet het zelfde principe  als robo defense  ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  720
  • Waardering:   0
  • Actief:  

ja ongeveer wel, maar je kan hier je cowboys ook laten lopen, volgens mij kan dat in robo defense niet? En ik vind het sfeertje in dit spel veel beter.

Klopt het dat je sommige spellen die je via bijv. applanet download, niet kan spelen omdat de licensie verkeerd is. Of moet ik gewoon nog iets cracken oid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 720

• Actief:  

Hoe kan je een telefoon unrooten? Ik heb ze4root gebruikt om me mob te rooten maar het heeft er alleen voor gezorgd dat ik superuser kreeg en me telefoon zo traag is als een slak.

Ik heb al een hard reset gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Met een hard reset gaat er niks gebeuren.

Probeer dit eens:

http://www.androidworld.nl/45324/howto-samsung-galaxy-s-unrooten/

Het is voor de Galaxy S maar misschien werkt het ook op jouw toestel. Nogmaals rooten is niet iets wat je snel even erop of eraf haalt. Ik garandeer niet of dit werkt, je kan op Google ook een beetje rond zoeken wat de ervaringen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

ik had dus mijn htc gereset etc. Had n backup van ales gemaakt door het prog: MYbackup PRO.

Toen kon het toch niet, ik alles opnieuw geplaatst en backup weer geinstalt etc. Nu heb ik tussen de 60 en 50 vrije MB terwijl ik eerst 10/15 MB vrij had..

Geen idee hoe het kan, Maar heb de root dus eigenlijk niet meer nodig :P :$ haha.. Alles werkt gewoon zelfde etc. Iemand idee hoe dat ineens kan? :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Hallo,

Ik zoek een dock voor mijn desire , ik heb al rondgekeken en dan is het hem toch niet. Ik zoek er een waarmee ik alles tegelijk kan doen dus met een poortje voor opladen, sync en een line out ik weet dat dit niet gemakkelijk is om te vinden. Ik weet dat htc er wel zo een heeft alleen is die niet voor de desire.

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Actief:  

Met een hard reset gaat er niks gebeuren.

Probeer dit eens:

http://www.androidworld.nl/45324/howto-samsung-galaxy-s-unrooten/

Het is voor de Galaxy S maar misschien werkt het ook op jouw toestel. Nogmaals rooten is niet iets wat je snel even erop of eraf haalt. Ik garandeer niet of dit werkt, je kan op Google ook een beetje rond zoeken wat de ervaringen zijn.

Zal er eens naar kijken.

De reset heeft wel geholpen  hij gaat nu weer lekker snel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...