Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

oke dus nu snap ik het: Die desire vodafone 360, is branded en duurt het langer, En de gewone versie zonder 360, is unbranden en krijg je het gelijk de updates?

Nog over de desire HD: Release is toch in oktober? ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

oke dus nu snap ik het: Die desire vodafone 360, is branded en duurt het langer, En de gewone versie zonder 360, is unbranden en krijg je het gelijk de updates?

Ja zo zit het ;) Tenminste bij de huidige HTC Desire en Legend dan en dat lees je ook op meerdere fora's waarover wordt gediscussieerd.

Nog over de desire HD: Release is toch in oktober? ???

Zal volgende maand zijn inderdaad. Precieze datum is nog niet vast sinds de laatste keer dat ik op zoek ben gegaan de release datum. Als je erop bereid bent te wachten moet je wel onthouden:

- Prijzen zullen waarschijnlijk hoger zijn de HTC Desire

- Als het toestel erg populair wordt (wat waarschijnlijk gebeurt) zou de levertijd langer kunnen duren bij de Desire nu. Zelfde was toen de Desire ook was uitgebracht, vraag maar aan DukeN ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  1088
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

impy die met gebouwen lijkt me wel wat en heb je swype ook? of een ander goed toetsenbord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.1k

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

impy die met gebouwen lijkt me wel wat en heb je swype ook? of een ander goed toetsenbord?

die apps die ik eerder noemde zijn allemaal gratis uit de market te downloaden.

Zelf gebruik ik geen swype maar heb de app wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Omg!

Heb een brief gekregen van Vodafone. Uw gebruik is te hoog..

Er is trouwens nergens op de site te vinden wat dan die limiet is, maar er staat dus wel in de brief nu.

800 mb!? Dacht vele malen hoger, ik hoorde berichten van: daarmee kan je videotheken met downloaden zit je er nog niet boven.

Dus ja 800 mb is niet zo gek dat ik er dan boven zit, ik verbruik gemakkelijk 4 tot 6 GB per maand.

Krijg ik als alternatief:

Of je neemt BloX Zorgeloos Internet Extra -> 10 euro per 1GB dat is echt bizar. Dan zit ik aan 40 tot 60 euro + kosten abonnement dik 100 euro.. Of ik verminder het. Geen YouTube filmpjes :(

En als ik het niet doe dan wordt mijn internetsnelheid vermindert, waaruit ik dan dus begrijp dat ik er eigenlijk geen reet meer kan doen.

Dus diegene die "onbeperkt" internet zitten -> Ga uit van rond de 800 mb / 1GB per maand. Zal waarschijnlijk bij de meeste providers zo zijn.

Ze zeggen alleen dit:

"Deze Policy maakt deel uit van onze Dienstvoorwaarden en houdt in dat je dataverbruik maximaal 10 keer het gemiddelde verbruik van alle gebruikers mag zijn.

De Fair Use Policy ligt op dit moment op 800MB."

Maximaal 10 keer? 8GB neem ik aan dan? Na 2 maanden zit ik pas 7,3 GB.. Snap er niks meer van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Dit is standaard bij vodafone. Bij andere providers heb je hier geen last van.

http://tweakers.net/nieuws/69135/vodafone-voert-datalimieten-in-voor-smartphones.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

Nee, dat is compleet wat anders. Dat is voor nieuwe klanten en ik ben al een bestaande klant dus dat geld sowieso niet voor mij. Nee ik weet dat er de Fair Use Policy is, alleen wat voor mij nou niet duidelijk is:

Als die 800mb is en ik mag op maximaal 10x zoveel zitten neem ik aan dat ik op 8GB per maand zit. Dat heb ik niet per maand dus dan snap ik de brief niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Momenteel heeft alleen vodafone datalimieten ongeacht of je nieuwe klant of bestaande klant bent geld voor alle vodafone gebruikers. Ik zit bij kpn en kan lekker voor 2,50 per maand onbeperkt internetten.

Fair use mag je inderdaad 10 x het gemiddelde verbruik van de vodafone gebruikers, mij lijkt het vrij sterk dat het gemiddelde verbruik ligt op 800 mb, dit lijkt mij eerder al de 10x oftewel gemiddeld verbruik 80mb.

Nu hoor ik je zeggen 80 mb is 3x niks, mwah ligt eraan, ik ben een veel verbruiker van mobiel internet maar 80 mb haal ik soms wel soms niet per maand.

Jij geeft aan dat je youtube filmpjes bekijkt, das dus het slechtste wat je kan doen op je mobieltje, die filmpjes vreten werkelijk data, doe dit alleen als je op wifi zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

80mb! Dat kan toch niet? Zo weinig.. Ja goh dan zit ik erg dik, dik, dik boven. Na 2 maanden 7,30 GB dat is bijna 100x zoveel. Maar goed dan weet ik dat maar weer, had echt een hele andere limiet in gedachten. Ik heel droog zeker 10 à 25 YouTube filmpjes in HD kijken + hele avond nederland.fm aanstaan.

Trouwens, Hi heeft ook gewoon een Fair Use Policy. Als jij ook 10x boven het gemiddelde zit van alles dan krijg je ook dezelfde brief als ik die heb. Tenminste zo heb ik dat gelezen op hun site. En hun internetsnelheid is nou ook niet zo je van het.

T-Mobile heeft ook een datalimiet, als jij daarboven komt dan wordt je internetsnelheid verlaagt. Er zit waarschijnlijk bij alle providers wel een addertje onder het gras, waar ik natuurlijk van bewust was alleen had toch iets hogers verwacht. Alleen Tringg heeft dat niet dat is echt onbeperkt.

Ik zal dus mijn verbruik moeten reduceren, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

ja elke provider heeft datalimiet met fair use policy.

Maar bij "normaal" gebruik kom je daar niet aan, maar als je inderdaad veel youtube bekijkt enz kan het hard oplopen.

Volgens mij is vodafone als eerste provider deze maand gestart met bv 200 mb gratis verbruik en anders kun je voor bv paar euro een GB kopen. Uiteindelijk gaan alle providers daar naartoe maar dat is alleen bij nieuwe gebruikers en niet van toepassing bij jou.

Je zal inderdaad gewoon je verbruik aan moeten passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Hoe kan je zien hoeveel mb je gebruikt via 3G ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Ik heb het de applicatie CallMeterNG gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  1573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Ik gebruik data counter widget. Werkt erg goed. http://android.roysolberg.com/datacounter/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 118
  • 1.6k

• Actief:  

thnx dat ga ik eens proberen zodra ik me telefoon terug heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Vodafone :-[

Kreeg een brief dat ik teveel dataverkeer verstook, als ik deze maand weer meer dan 800MB zou verbruiken zou ik moeten kiezen tussen €10,- per GB of me snelheid wordt zwaar verminderd, en ik zit nu al op ongeveer 725MB deze maand xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602

• Actief:  

:o Hoe krijg je dat voor elkaar ??? Je heb nog wel even te gaan tot het eind van de maand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Ja alleen het vervelende is (ik had die brief ook) dat ik de brief pas halverwege de maand kreeg. Ja toen zat ik alweer op 5GB. Dus ik hoop niet dat de volgende maand mijn snelheid opeens bagger wordt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Wat doen  jullie allemaal met je telefoon dat je zo veel data gebruikt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Ik snap het ook niet  ;D Ik heb vanaf 1 september 36 mb gebruikt. Waarschijnlijk kijken hun heel veel youtube filmpjes.

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Actief:  

Advies is om als je thuis ben bv een wifi te grbuiken, dan verbruik je geen data.

Maar we dwalen een beetje af dit topic is voor android bedoeld niet voor dataverbruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

:P Ja. Op school hebben wij ook onbeveiligd Wifi. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  720
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik weet niet hoe het bij de andere toestellen zit, maar bij mij is het zo dat als ik bij m'n apps wil (die niet op mn homescreen staan) dat ik dan zo'n ding omhoog moet trekken. Is er een manier dat is dat kan ordenen in bijvoorbeeld mapjes, lijkt me een stuk overzichtelijker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 720

• Bijdragen:  841
  • Actief:  

Wat je kunt doen is als je in je applicatie "menu" bent dat je op de menu toets drukt en dan drukt op "lijst" wat veel overzichterlijker is. Persoonlijk vind ik dat minder omdat als je dan bij je laatste app wilt zijn moet je heel die lijst afscrollen maar het is natuurlijk wel overzichterlijker. Een mapje maken gaat denk ik niet lukken.

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Actief:  

Houd je vinger ingedrukt op een app dan kan je die op 1 van je homescreens plaatsen

Om je apps te organiseren kan je de dockbars van pandahome gebruiken (gratis te vinden in de market)

Er zijn ook apps om je apps in mappen te stoppen maar daar ben ik de naam van vergeten  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  1088
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

die apps die ik eerder noemde zijn allemaal gratis uit de market te downloaden.

Zelf gebruik ik geen swype maar heb de app wel.

Kun je die mij sturen of een beter app voor toetsenbord :P

is er trouwens ook een app om geluid op htc wildfire harder te zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!

Mafketel

Geplaatst

Laat de Big Brother in je los in gratis Epic Games Store game.  Je huurders bespioneren, camera's plaatsen in hun woning en gesprekken afluisteren, in Beholder mag je heel ver gaan om gevaarlijke figuren te betrappen en te verlinken. Maar doe je dat ook, of laat je je geweten spreken, met het risico zélf de pineut te zijn? Big Brother is er niks bij in de gratis game in de Epic Store deze week. Het lijkt wel of de reality serie Big Brother tot leven gekomen is in de game die Epic Games deze week in de Store gratis weggeeft. In Beholder mag je helemaal los gaan met het bespioneren van iedereen die je ook maar een beetje verdenkt op 'opruiende gedachten'. In Beholder ben je beheerder van een gebouw vol huurders. Je werkt in dienst van De Staat, een totalitair regime dat graag controle uitoefent op haar onderdanen. Jij krijgt een vrijbrief om in opdracht van De Staat je huurders te bespioneren en iedereen die een bedreiging lijkt te vormen aan te geven. De oud-Oost-Duitse Stasie is er niks bij! Plaats afluisterapparatuur in de woningen van je huurders, doorzoek hun spulletjes als ze er even niet zijn en luister naar hun meest intieme gesprekken op zoek naar verborgen boodschappen. Geef je de vader van een gezin aan die verdachte handelingen verricht, of spaar je hem met mogelijk verregaande gevolgen voor jezelf?  Bij wie ligt je loyaliteit, bij het regime of degenen die dat juist proberen te ondergraven? Elke keuze kan verstrekkende gevolgen hebben die je terugziet in de uitkomst van het spel. Beland je zelf op de spreekwoordelijke brandstapel of offer je je principes en idealen op voor het grotere goed? Beholder speelt als Fallout Shelter, maar dan met een veel grotere focus op morele dilemma's en gevolgen .   Scoor Beholder nu gratis in de Epic Games Store

Mafketel

Geplaatst

De gratis games in de Epic Game Store van deze week     In tegenstelling tot veel andere 'gratis' games zijn de wekelijkse gratis games in de Epic Games Store echt gratis. Je hoeft er niets voor te doen, behalve het claimen van de game. Je hebt er geen abonnement voor nodig en hoeft er geen andere aankoop voor te doen. Eenmaal geclaimd blijft de game voor altijd van jou. Wie regelmatig games in de Epic Games Store claimt heeft zo al honderden gratis games weten te scoren, waaronder Death Stranding, Homeworld Remastered Collection, Fallout New Vegas, Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War, Shadow Tactics - Aiko's Choice, Dishonored en nog veel meer. Naast de wekelijkse gratis games heeft Epic nog veel meer games die je gratis kan scoren. De Epic Games Store heeft ook een grote lijst games die altijd gratis te spelen zijn. Daar zijn bekende namen bij, zoals Rocket League, Paladins, Smite, Genshin Impact, Neverwinter, Fortnite, World of Warships, Trackmania en League of Legends.  Let op: je kunt de wekelijkse gratis games alleen in de periode tussen donderdag 17.00 uur en precies een week erna claimen, maar de game is en blijft daarna voor altijd in je account en gratis te spelen. Je hoeft de game niet eens te downloaden of te spelen, als je de game in de gratis periode claimt, is hij daarna op elk moment te downloaden uit de Epic Games Store.
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...