Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

net een 1700 apps/games pack gedownload uit ftd staan erg veel leuke handige dingen in :D ook veel full en pro versies. dus als iemand iets nodig heb kan ik altijd voor je kijken en de apk sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Heb je tapatalk v1.6.17 ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heb je er navigatiesoftware tussen zitten zoals Navigon? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

zal er vanavond voor kijken als ik thuis ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Heb je tapatalk v1.6.17 ?

alleen tapatalk pro 1.6.12

Indien je deze wil hebben hoor ik het wel.

Heb je er navigatiesoftware tussen zitten zoals Navigon? :D

ja heb ik :)

kom maar even op msn of PM je mail ofsow dan stuur ik em door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Is ook goed  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

verstuurd naar je live email adres :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Super nu nog wachten tot ik me mob weer terug heb  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoihoi.

over ongeveer een maandje loopt mn abbonement af. En krijg dus een nieuwe + mobiel. Wil voor de desire gaan. Maar nu kan ik kiezen Grijs? Of bruin? Wat vinden jullie? kan niet echt kiezen. :-\

Edit: Of raden jullie mij een andere aan? ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Dat is een persoonlijke keuze lijkt me, de kleur? Moet je anders even zelf naar de winkel gaan en beslissen. De meeste hier hebben waarschijnlijk een bruine versie omdat die als eerst leverbaar was en goedkoper was.

Desire is een prima telefoon als je graag zulke prestatie's wilt.

De Legend is meer design en fancy behuizing en wat minder prestatie's al hoewel die met Android gewoon prima werkt.

Beetje persoonlijke keuze van wat je zelf graag wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

oke dan ga ik toch voor de Desire. ff in de winkel voor de kleur kijken O0 Nog een vraagje. Wat is het limiet op de SMS Inbox? ??? (voor de desire gebruikers)

grt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Je had een krabbel geplaatst op me hyves voor max inbox :P Dat is volgens mij 1000 maar dat weet ik niet zeker. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Limiet is 1000 berichten per gesprek dus per contact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

okee, dus sms ziet er ongeveer zo uit? themes-ebuddy-iphone-app.png De linkse en de rechtse.  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Volgens mij is dat msn, aangezien er op het 3e plaatje een hotmail adres staat

desire-messaging.png

Met een beetje googlen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

ja weet ik ;) Was maar een voorbeeldje.  O0

Thnx. Dan wordt het toch de Desire, Nu nog even de kleur kiezen ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  1088
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Impy heb je nog leuke apps ertussen zitten voor me wat het aanraden waard zijn  :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.1k

• Actief:  

poe genoeg keuze :)

zou zeggen google eens op apps die je graag zou willen dan kijk ik of die er tussen zit.

Welke ik zelf nu gebruik:

barcode scanner -> kun je streepjescodes en qr codes mee scannen

maps -> standaard navigatie

paypal -> betalingen doen via paypal

rabobank -> microbetalingen doen via de app en saldo bekijken

buienradar -> weer bekijken op kaart, sateliet weergave enz

pdf viewer -> om pdf te bekijken

whatsapp -> pingen (chatten)

dropbox -> gebruik ik om apps van me pc in me toestel te krijgen

msn droid -> chat messenger

peep -> twitter app

tapatalk -> forum applicatie

goggles -> kun je gebouwen mee scannen en info erbij laten zoeken, of een foto ergens van nemen dan zoekt hij op google informatie erover

nu.nl -> laatste nieuws bekijken

wikitude -> kun je via de camera omgeving scannen naar gebouwen parkings betaalautomaten enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Marciej123 Ik weet niet of je het al gelezen hebt maar op HTC heeft net de HTC desire hd en een desire Z met een qwerty toetsenbord aangekondigt en ik weet niet of het voor jou de moeite waard is om hier op te wachten hier het uitgebreide bericht van tweakers :

HTC kondigt Desire HD en Desire Z aan

Door Bauke Schievink, woensdag 15 september 2010 13:31, views: 22.714

Smartphonemaker HTC heeft aangekondigd dat het met de Desire HD en Desire Z twee nieuwe Android 2.2-toestellen gaat uitbrengen. De Desire HD beschikt over een 4,3"-scherm en de Desire Z heeft een fysiek qwerty-toetsenbord.

De Desire HD draait op een Qualcomm MSM8255-processor die zijn werk op 1GHz doet. Verder is er een 8-megapixelcamera aanwezig die video in 720p kan opnemen. De Desire HD heeft een aluminium unibody-behuizing, wat de fabrikant eerder al bij de Legend introduceerde.

De Desire Z draait op een 800MHz Qualcomm-processor, met typenummer MSM7230. Ook de Desire Z kan video in 720p opnemen en heeft hiervoor een 5-megapixelcamera. Verder is er 4GB opslaggeheugen aanwezig. Zowel de Desire HD als de Desire Z heeft volgens HTC technologie aan boord die het opstarten moet versnellen, al geeft de fabrikant niet aan hoe lang beide toestellen hiervoor gemiddeld nodig hebben.

HTC's nieuwe smartphones draaien net als eerdere Android-toestellen op de eigen Sense-interface. Voor de Desire HD en Desire Z heeft de smartphonebouwer enkele nieuwe features aan zijn grafische schil toegevoegd; gebruikers kunnen onder andere gratis kaarten en plattegronden op de sd-kaart downloaden. Navigeren met de kaarten is echter niet gratis. Daarnaast heeft HTC de camerafunctionaliteit en het delen van multimediacontent uitgebreid.

Ook lanceert de smartphonemaker de website htcsense.com, waarmee gebruikers op afstand hun telefoon kunnen beheren; zo is het mogelijk om via de website de telefoon te laten rinkelen of op een kaart te bekijken waar de smartphone zich bevindt.

Beide toestellen zijn volgende maand te krijgen. De Desire HD heeft een adviesprijs van 579 euro, terwijl voor de Desire Z 499 euro moet worden betaald. bron: Tweakers.net

Link:http://tweakers.net/nieuws/69687/htc-kondigt-desire-hd-en-desire-z-aan.html

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Actief:  

Thanks Stef! ;) Maar dan moet vodafone m wel in de store hebben.. Dat zal dus wel een tijdje nog duren + Moet dan of hoger abbo of extra bij betalen. Als ze m optijd in de store hebben zal ik wel kijken!

iig Bedankt! :peace:

EDIT:

Nog een vraag, Ik zie in de vodafone shop de desire Vodafone 360 staan. Dat 360 erbij is toch echt nutteloos?  ??? + een lelijk vodafone logo? ???

Ik citeer:

Overige eigenschappen

Vodafone 360:    Ja (Search, Myweb, Music, Games, Shop en 360 updates)

De HTC Desire smartphone is uitgerust met android 2.1-software en een nieuwe versie van HTC Sense. Het betreft hier de Vodafone 360 variant, met 360 apps zoals; Search, Myweb, Music, Games, Shop en 360 updates.

gr marciej123

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Actief:  

Die apps zijn overbodig en je zal ze nagenoeg niet gaan gebruiken, dat is mijn ervaring met dat soort uitbreidingen. Als je bij de vodafone een toestel koopt zal er 9/10 keer een vodafone logo opstaan, wil niet zeggen dat die gelockt is maar heeft in ieder geval vodafone software erop staan. Persoonlijk vind ik het een nadeel en niet mooi staan. Dan kun je als alternatief een t-for telecom of andere algemene shop binnen stappen die hebben niet de branded toestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Nee niet nemen. Want je ontvangt de updates later omdat het langs al het vodafone software moet. Hierdoor hadden mensen met een Vadafone branded toestel last updates die veel te laat kwamen. Ik zou het zeker niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Thnx. dan ga ik het ook zeker niet doen.

Maar de gewone versie van de desire: http://www.vodafone.nl/shop/telefoon/telefoons/cat16170003/htc/cat11610005/htc-desire/sku51160033/ of zilver http://www.vodafone.nl/shop/telefoon/telefoons/cat16170003/htc/cat11610005/htc-desire-silver/sku51580019/ Hebben toch niet dat branded  ;)

[...] Dan kun je als alternatief een t-for telecom of andere algemene shop binnen stappen die hebben niet de branded toestellen.

en worden toch ook niet zoals JFK zegt dat de updates veel later komen? ???

Kortom, de normale bruine of Zilvere, En dat is no problemo? ;) dan heb ik gewoon de standaard versie? ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Ok natuurlijk zijn dat nadelen, ik gebruik zelf t-mobile maar moet zeggen dat het mobiele netwerk van vodafone echt veel beter is! De mobiele internet snelheid van Vodafone is echt veel sneller als die van mij.

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Actief:  

Bij normale toestellen zonder een brand zoals van vodafone komen de updates allemaal op tijd aan. Maar omdat vodafone op hun branded toestellen eigen software erop zetten moet dat eerst weer worden toegepast om de updates. Daardoor duurt het ook langer.

Btw, over de Desire HD heb ik wel een iets andere mening gekregen na het lezen van de preview op Tweakers:

http://tweakers.net/reviews/1777/1/preview-htc-desire-hd-een-hd2-met-android-inleiding.html

Toch wel gewoon weer een heel goed toestel met nog verbeterde functies. Functies waarvoor ik zelf wel zou wachten, maar dat is gewoon persoonlijke mening. De Desire blijft zoals ik al zei na deze release van de Desire HD gewoon nog een ontzettend snel toestel. Alleen de Desire HD overtreft dat nog een beetje. Maar waar het mij omgaat is dat er weer verbeterde software op zit. Zowel in Sense als Android.

Voorbeelden:

- Browser

- Javascript en dergelijke wordt sneller geladen

- 45nm procedé waardoor die zuiniger wordt.

- Grotere batterij al hoewel dat voor smart phones nog altijd niet heel veel is, maar wie weet is dat niet nodig met de verbeterde processor.

- 768 MB RAM geheugen zal je waarschijnlijk wel merken bij wat zwaardere applicaties.

Hoogte punt: 4GB intern geheugen! Dat is echt een hele verbetering. Hoef je het toestel niet te rooten en hebben developers voor de Android Market ook weer meer ruimte om grotere applicaties te maken. Dat zou voor mij echt de doorslaggevende factor zijn om hierop te wachten.

Daarnaast ben ik ook helemaal weg van de Sens website. Dat heeft HTC echt prima op orde want nu kan je smsjes versturen vanaf je pc zonder je telefoon bij de hand te hebben, als je telefoon wordt gestolen kan je alle gegevens wissen of als die kwijt is kan je hem een alarm signaal laten afspelen (zelfs als die op stil staat) waardoor je hem gemakkelijk kan vinden (als die in de buurt is).

Jammer dat ik nog 6 maanden moet wachten tot mijn abonnement is afgelopen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

The Thaumaturge: Een Duister Avontuur op PS5 en Xbox Series Fools Theory heeft groot nieuws voor gamers: op 4 december verschijnt de langverwachte detective-RPG, The Thaumaturge, voor de PS5 en Xbox Series. Bereid je voor op een unieke reis door het mysterieuze Warschau van 1905, waar het duistere en het paranormale elkaar kruisen. In deze intrigerende game neem jij de rol aan van een Thaumaturge, een krachtige figuur die de verborgen waarheden van zijn verleden moet ontrafelen. Maar dat is nog niet alles! Je zult ook demonische wezens verzamelen die elk een aspect van de menselijke persoonlijkheid vertegenwoordigen. Deze demonische "pokémon" zijn niet zomaar monsters; ze zijn een afspiegeling van de complexiteit van de ziel. Het verhaal ontvouwt zich in een sfeervol Warschau, een stad vol geheimen en onopgeloste raadsels. Terwijl je door de straten slentert, kom je verschillende personages tegen, elk met hun eigen verhalen en uitdagingen. Jouw keuzes zijn cruciaal; ze bepalen niet alleen de uitkomst van gesprekken, maar ook de richting van het verhaal. Of je nu een bondgenoot wint of een vijand verliest, elke interactie is een kans om dieper in de psychologische lagen van de personages te duiken. De combat in The Thaumaturge is turn-based, wat betekent dat je strategisch moet denken voordat je actie onderneemt. Dit geeft je de ruimte om je opties te overwegen en je tactiek aan te passen aan de constante wendingen van het verhaal. Maar naast de gevechten zijn het vooral de gesprekken die de kern van de game vormen. Hier krijg je de vrijheid om je eigen pad te kiezen, waardoor elke speelsessie uniek is. Wat The Thaumaturge echt bijzonder maakt, is de diepgaande thematiek. De game daagt je uit om na te denken over de schaduwzijde van de menselijke natuur. Hoe ver ben je bereid te gaan om de waarheid te achterhalen? Welke demonen moet je onder ogen zien, zowel in de game als in je eigen leven? Deze vragen zorgen voor een meeslepende ervaring die je aan het denken zet, zelfs nadat je het spel hebt beëindigd. Met prachtige graphics en een sfeervolle soundtrack dompelt The Thaumaturge je onder in een wereld die zowel betoverend als angstaanjagend is. De aandacht voor detail in de omgevingen en de karakterontwerpen versterkt de immersie, waardoor je je echt kunt verliezen in de verhalen die zich voor je ontvouwen. Dus markeer 4 december in je agenda en bereid je voor op een onvergetelijke ervaring. Of je nu een fan bent van RPG's, mysteries of psychologische verhalen, The Thaumaturge belooft je te boeien en uit te dagen op manieren die je niet snel zult vergeten. Ga de strijd aan met demonen, ontrafel de geheimen van het verleden en ontdek de diepten van de menselijke ziel. Het avontuur wacht op je!  

Eater

Geplaatst

We zijn verheugd om de lancering van versie 5.0.5.0 van Patch My PC aan te kondigen! Dit krachtige programma is jouw ideale partner in het zorgeloos beheren van software op je computer. Met de mogelijkheid om te controleren of je de laatste versies van meer dan 500 populaire programma's hebt geïnstalleerd, biedt Patch My PC een ongeëvenaarde gebruikservaring. Daarnaast kun je met een paar klikken nieuwe programma's installeren of bestaande software eenvoudig verwijderen                                        In deze nieuwste versie is de gebruikersinterface vernieuwd voor een frisse en moderne uitstraling. Let wel, Patch My PC moet nu geïnstalleerd worden, in tegenstelling tot de vorige versie die als portable applicatie kon worden gebruikt. Deze wijziging maakt het programma nog gebruiksvriendelijker en betrouwbaarder. Wat is er verbeterd in deze update? - Verbeterde Applicatiedetectie: We hebben een probleem opgelost waarbij Patch My PC applicaties onjuist kon detecteren wanneer er in het Configuratiescherm een lege naam van de applicatie staat vermeld. Dit zorgt ervoor dat je altijd de juiste informatie ontvangt over de geïnstalleerde software. - Betere Update Status Afhandeling: Een ander probleem dat is aangepakt, betrof de weergave van de update-status in de gebruikersinterface. Het kon voorkomen dat een applicatie ten onrechte de status "Afwachting van update" aangaf, zelfs nadat deze succesvol was bijgewerkt. Met deze update garanderen we een nauwkeurige rapportage van de update-status, zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen. - Bijgewerkte Gebruiksvoorwaarden: Tevens hebben we de gebruiksvoorwaarden geüpdatet naar de meest recente versie (gedateerd op 22 oktober 2024). Dit zorgt ervoor dat je altijd de meest actuele informatie hebt over je rechten en plichten als gebruiker. Met deze verbeteringen willen we de betrouwbaarheid van het programma verhogen en een soepelere gebruikerservaring garanderen. Patch My PC is er om je leven makkelijker te maken, zodat je je kunt concentreren op wat echt belangrijk is. Download de nieuwste versie vandaag nog en ervaar zelf de verbeteringen die deze update met zich meebrengt. Maak je softwarebeheer eenvoudig, efficiënt en probleemloos met Patch My PC!
  • Recente prestatie

• ajeew heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...