Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Ohw, Dus spelletjes ook?  Want opzich is dat wel chill :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Spelletjes zijn wel wat groter maar ik ben nog niks tegen gekomen wat in de buurt van 90mb komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Je hebt 256mb intern geheugen maar groot deel gaat naar android zelf en htc sense. Misschien ga k hem ook rooten en dan een grote geheugenkaart erin stoppen. Blijkt niet zo moeilijk te zijn dat rooten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  

max 32 gig mem card toch? ???

even opgezocht en is inderdaad 32 gig: deze site: http://www.htc.com/www/product/desire/specification.html

max32gig.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Actief:  

hee,

Ik heb een raar probleem met mijn htc desire. Als ik hem de hele nacht aan de oplader heb liggen en hem 's ochtends hem weer eraf haal gaat tie binnen een minuut van 100 naar 97 procent :-[. Komt dat omdat ik hem heel de nacht aan de oplader heb liggen en dat slecht is voor de batterij ofzo?

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Yup een hele nacht aan de oplader laten liggen is niet goed voor de accu en kan daar door defect gaan.

Vergelijk het met het tanken van een auto, als de tank vol zit kan er niets meer bij ga je toch door dan loopt die over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Actief:  

bestaat er ook een app waarmee je gebruik kan maken van beveiligde netwerken met de ipod touch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Actief:  

hoe doen jullie dat dan? Want meestal is hij 's avonds bij mij leeg en dan leg ik hem aan de oplader en ga slapen. Laten jullie hem dan 's nachts stand by? Maar dat kost weer batterij die je dan overdag niet kan gebruiken. En zou het echt zo zijn dat ik hem in de twee nachten dat ik dat nu heb gedaan de batterij beschadigd hebben?

gr Stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Actief:  

De Lithium Ion accu (Li-ion) 

De accu’s zijn over het algemeen vrij licht en daardoor prettig in gebruik. Voorlopig is de prijs vrij hoog. De cellen hebben een grote verscheidenheid aan vormen en zijn los niet altijd goed verkrijgbaar. Elk cel heeft een nominale spanning van 3,7 Volt en heeft een hoge energiedichtheid. Het bereik loopt van 3,0 tot 4,2 Volt. Ontlaadt een cel tot onder de 3,0 Volt, dan is er grote kans op schade. Dit is dus het geval wanneer je elke keer je toestel helemaal leeg laat lopen Boven de 4,2 Volt, bij overladen dus, kan de boel lelijk ontbranden. Dit is dus het geval wanneer je hem de hele nacht laat opladen. Daarom zit er naast de accu een vrij complex elektronische print met diverse regelfuncties, die het laden en ontladen veilig laat verlopen. Refreshen hoeft dan ook niet, dat doet de elektronica en heet balanceren van de cellen. Alhoewel reeds jaren toegepast in bijv. laptops e.d., is nog onvoldoende bekend over de levensduur van dit soort accu’s bij fietsen.

Werking Li-ion

De term Li-ion is een verzamelnaam voor oplaadbare cellen van diverse legeringen zoals mangaan en kobalt. De techniek is nog steeds sterk in ontwikkeling. De negatieve elektrode van een Li-ion bestaat uit grafiet en de positieve elektrode bevat een lithiummetaaloxide. Tussen de elektroden zit een watervrij elektrolyt (een zout in een oplosmiddel). Bij het laden van de accu gaan positief geladen lithiumionen door het elektrolyt van de positieve elektrode naar de negatieve elektrode. Bij het ontladen gaan de lithiumionen weer door het elektrolyt terug naar de metaaloxide van de positieve elektroden, terwijl de elektronen via de externe stroomkring van de negatieve elektrode (de minpool) naar de positieve elektrode (de pluspool) bewegen. Om een zo’n hoog mogelijke capaciteit te bereiken, wordt door fabrikanten veel geëxperimenteerd met de materialen.

Tips voor het gebruik

Li-ion batterijen hebben geen last van het geheugen effect. Dit betekent dus dat u de batterijen kunt ontladen en laden zoals het u het beste uitkomt.

Opslag voor langere periodes kan het best met geheel lege batterijen plaatsvinden.

In sommige gevallen kan ontbranding voorkomen. De stof lithium en water zijn bepaald geen vrienden. Ga een Lithium ion accu bij ontbranding dan ook niet met een emmer water te lijf! 

Wanneer je toch vind dat je accu altijd te snel leeg is zijn er alternatieven:

http://www.batteryupgrade.com/shopBrowser.php?shopGroupId=93442175&tracker=adwords_nl_PDA&langId=0&gclid=CKnJpauD4aMCFcosDgodnHqYGA#/assortmentProductId/46322008/shopGroupId/70418404

Hier kun je een accu kopen die 2 keer zo lang meegaat. De accu is dikker en dus krijg je er een nieuwe cover bij waar de accu wel in past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Hartelijk dank voor je uitgebreid antwoord ik zal voortaan oppassen met opladen

Gr Stef

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Actief:  

Impy dat is niet helemaal waar. Ik heb namelijk een keer gelezen dat de batterij tegenwoordig zo intelligent is dat hij stopt op een bepaald moment bij het opladen waardoor de batterij zich nooit overlaad. Ik heb namelijk continu mijn telefoon aan de lader en in tegen deel zelfs hij gaat steeds langer mee. Ook heeft het hele opslaan van accu "memory" geen spraak meer over deze batterijen dus maakt het niet uit of je nou bij 48% hem aan de lader zet of nou bij 1%.

Die informatie heb ik onder andere hier vandaan toen ik een losse batterij wou kopen voor mijn telefoon:

http://www.batteryupgrade.com/shopBrowser.php?shopGroupId=70418404&tracker=adwords_nl_PDA&langId=0&gclid=CML9xJG94aMCFYGX2Aodj2yLAg#/assortmentProductId/46322008/shopGroupId/70418404

Daar wordt onder andere dit uitgelegd:

Kwaliteit en veiligheid

Deze HTC Desire accu (2400 mAh) bevat hoogwaardige technische onderdelen en is getest volgens de strenge CE veiligheidsnormen. De HTC Desire accu is voorzien van een chip die overbelading en kortsluiting voorkomt. Daarnaast wordt de HTC Desire accu gemaakt van hoogwaardige cellen die geen last hebben van het 'geheugen-effect'.

Dit is dan de 2400 mAh batterij maar dat geld zo'n beetje voor elke andere HTC desire accu.

Ik zeg niet dat Impy niet helemaal waar is het zou zo kunnen zijn dat die groot gelijk heeft. Maar ik heb de telefoon nu bijna een half jaar en heb hem continu aan de lader zowel nachts als middags als ik hem niet gebruik en ik hem totaal geen last van 100% naar 97% in 1 minuut. Ook niet dat batterij in één dag op is. Ik kan er met 3G aan en MSN / af en toe internetten zeker van ochtends 100% tot avonds 10 uur mee doen.

Helder staat als ik binnen ben op 0% en als ik buiten ben op 50 - 75%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

klopt hebben ze enigzins ook wel gelijk in hoor.

Maar het probleem dat na verloop van tijd je accu sneller leeg is blijf je houden.

Kijk zal nog een keer het voorbeeld van het tanken erbij pakken.

Stel je koopt een nieuwe auto, je kan dan voor 100% tanken.

Je tank altijd leeg rijden is niet goed voor de auto en de tank, zal niet in veel details treden maar je krijg dan vuil in de tank en das niet goed.

Wat is nu het geval bij de accu.

Je accu bestaat uit cellen. Deze cellen kunnen beschadigen bij te lang laden bv.

Wat je dan krijg is dat je de accu niet meer voor 100% kan opladen maar voor bv 95%

Gevolg is dus dat je accu minder lang mee gaat.

Dit gebeurd nu eenmaal bij elke accu. Ik meet dagelijks accu's door en zie het steeds terug komen, vaak bij mensen die dus opladen als ze gaan slapen en eraf halen als ze wakker worden.

Het kan geen kwaad als jij 4 keer per dag op laadt, met een uurtje of 2 laden is je accu vol haal hem dan ook van de lader. Maar laat je toestel nooit 5 uur te lang aan de lader hangen uiteindelijk zal je accu er minder capaciteit door krijgen.

Maar je accu duur is van veel factoren afhankelijk. Met name ook van je netwerk bereik, BT, dataverbruik. Dit zijn de meeste batterijslurpers.

Hopelijk is het verduidelijkt nu,

@JFK het is niet helemaal fout wat de site zegt, maar uiteindelijk maken ze het wel mooier om meer te verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Nou wil ik graag een app actief zetten maar hoe moet dat want je hebt apps die dat automatisch doen zoal ebuddy. Maar ping niet.

Gr Stef

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Bijdragen:  1088
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik heb een probleem met downloaden van apps uit de market. Hij begint met downloaden maar even later komt er voor "Downloaden is mislukt".

Internet doet het wel gewoon iemand een oplossing  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.1k

• Actief:  

Dat is een veel voorkomend probleem met android telefoons wat meestal helpt is de batterij er uit halen, de telefoon opnieuw opstarten of een reset. Heb zelf ook zo een soort probleem gehad alleen dat was zomaar op eens opgelost zonder dat ik iets had gedaan  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Ja opnieuw opstarten helpt maar tijdelijk :(

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.1k

• Actief:  

Het rooten van mijn Desire gaat toch niet door. Doordat ik netjes elke update installeer die voor geschoteld krijg heb ik een boot-nummer waarbij je niet meer kan rooten. Enige manier is de telefoon helemaal te resetten en dan downgraden. Dit zie ik niet zitten aangezien ik dan teveel moet kloten met registrey etc. Heb toch maar een 1-jarig abbo dus zodra ik een nieuw toestel heb gekozen ga ik hem rooten. Daarnaast heb ik nog geen apps liggen die "90mb" zijn dus echt haast heeft het niet.

Raad de mensen die willen rooten heel maar dan ook heel duidelijk eerst alles op een rijtje zetten en goed op forums als Tweakers.net rond kijken. Het blijft toch een apparaat van 400 tot 500 euro en daar experimenteer je niet "even" mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Ik heb een probleem met downloaden van apps uit de market. Hij begint met downloaden maar even later komt er voor "Downloaden is mislukt".

Internet doet het wel gewoon iemand een oplossing  :-[

Dat probleem was als het goed is al verholpen met een update even ter duidelijkheid ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

Het rooten van mijn Desire gaat toch niet door. Doordat ik netjes elke update installeer die voor geschoteld krijg heb ik een boot-nummer waarbij je niet meer kan rooten. Enige manier is de telefoon helemaal te resetten en dan downgraden. Dit zie ik niet zitten aangezien ik dan teveel moet kloten met registrey etc. Heb toch maar een 1-jarig abbo dus zodra ik een nieuw toestel heb gekozen ga ik hem rooten. Daarnaast heb ik nog geen apps liggen die "90mb" zijn dus echt haast heeft het niet.

Raad de mensen die willen rooten heel maar dan ook heel duidelijk eerst alles op een rijtje zetten en goed op forums als Tweakers.net rond kijken. Het blijft toch een apparaat van 400 tot 500 euro en daar experimenteer je niet "even" mee.

Hehe ik weet precies wat je bedoelt. Zelf heb ik ook veel lopen twijfelen over het rooten ivm de ruimte. Maar uiteindelijk doe ik het niet, ik vind het nog te link. Misschien als het allemaal wat beter / makkelijker kan maar op dit moment speel ik liever niet met dit toestel. Tenslotte werkt hij nu als een trein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

wat voor een update heb er niks van binnengekregen of verkeerd gezien want ik update altijd alles dus voor mij blijkbaar geen goede update

ps hoe kan ik zelfgemaakte foto's op de pc zetten want via usb kabel zie ik geen map of bestanden met de zelfgemaakte foto's. De andere foto's zie ik wel :s

oplossingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 1.1k

• Actief:  

Je kan de photobucket app gebruiken om je foto,s te uploaden van af je mobiel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Met dropbox kan dat ook, dat werkt zo super. Huppa even bestandje in je dropbox map neerzetten en het staat op je mobiel. Zelfde geld vanaf je telefoon. Dropbox applicatie openen, foto uploaden en op je pc staat in de dropbox map. Gebruik het dagelijks echt een app die gewoon handig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Dropbox blijf ik inderdaad de nummer 1 app vinden. Ik doe niks met USB kabels of bluetooth. Alles in en uit me dropbox, rete snel, rete gemakkelijk en super simpel.  O0

Trouwens dit is ook wel een leuke app

Hartslag meten met Instant Heart Rate!

Als je de Android Market wel eens doorbladert, zul je vast wel eens denken… Wat is dit nu weer? Diezelfde gedachte had ik bij het lezen van de beschrijving van Instant Heart Rate.

De Sloveense ontwikkelaar Modula beweert met Instant Heart Rate een applicatie te hebben ontwikkeld die jouw hartslag kan meten met behulp van de camera op jouw Androidtoestel!

Android word steeds veelzijdiger. Met Instant Heart Rate heeft het Androidplatform er weer een unieke applicatie bij. Instant Heart Rate gebruikt de camera van jouw Androidtoestel op een unieke manier.

Hoe werkt Instant Heart Rate?

Bij het starten van Instant Heart Rate wordt er duidelijk aangegeven wat de bedoeling is. Houdt je vinger dicht bij je camera en zorg ervoor dat het vierkantje links boven 10 seconden rood gekleurd blijft.

Instant Heart Rate filmt jouw vingeroppervlak en meet hoeveel en hoe snel het bloed door jouw vingeroppervlak stroomt. De applicatie maakt gebruik van de verandering in kleur van jouw bloed. Bij iedere hartslag word er een verse lading bloed door jouw lichaam gepompt en dus veranderd ook de kleur van je bloed. Aan de hand van deze veranderingen beweert de applicatie jouw hartslag te kunnen meten.

In onderstaande video word getoond hoe de applicatie werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Had daar net een stukje overgelezen geloof niet dat zo iets nauwkeurig is  :geheim: als je alleen al kijkt naar het filmpje hoe vaak ze hartslag op en neer gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Nee idd, maar het is wel leuk.

Ik heb nu ook justin.tv. Erg leuke app, Dan kan je je eigen broadcoasten.

http://www.androidworld.nl/41433/justin-tv-live-video-broadcaster-beschikbaar/

img.php?s=3&d=market%3A%2F%2Fsearch%3Fq%3Dtv.justin.android

Justin.tv

Voor de kenners van Justin.tv is de werking van het video-sharing-platform al duidelijk. Kort samengevat biedt Justin.tv iedere gebruiker van het internet de mogelijkheid een live uitzending te starten met zijn of haar videobeelden. Met Justin.tv voor Android heb je nu de mogelijkheid om op ieder moment, op iedere locatie waar je ook bent.

Met Justin.tv kun je op een makkelijke manier live video uitzenden via je 3G of WiFi-verbinding. Daarnaast is Justin.tv ook nog eens een sociaal videoplatform waar je tijdens de uitzendingen kunt chatten met je medekijkers. Deze app laat je ook gebruik maken van een ‘two-way-chat’ functionaliteit waarmee je kunt praten over wat je ziet of laat zien.

Deel je videobeelden direct via Twitter en Facebook!

Met behulp van een ingebouwde Twitter- en Facebook-koppeling kun jij je vrienden direct laten weten dat je live aan het uitzenden bent.

Ben jij in het bezit van een Androidtoestel met Android 1.6 of hoger en wil jij ook gebruik gaan maken van Justin.tv? Scan dan onderstaande QR-code of klik deze aan vanuit de AW Reader en download Justin.tv uit de Android Market!

Ik zit op:

http://tinyurl.com/32utxvn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!

Mafketel

Geplaatst

Laat de Big Brother in je los in gratis Epic Games Store game.  Je huurders bespioneren, camera's plaatsen in hun woning en gesprekken afluisteren, in Beholder mag je heel ver gaan om gevaarlijke figuren te betrappen en te verlinken. Maar doe je dat ook, of laat je je geweten spreken, met het risico zélf de pineut te zijn? Big Brother is er niks bij in de gratis game in de Epic Store deze week. Het lijkt wel of de reality serie Big Brother tot leven gekomen is in de game die Epic Games deze week in de Store gratis weggeeft. In Beholder mag je helemaal los gaan met het bespioneren van iedereen die je ook maar een beetje verdenkt op 'opruiende gedachten'. In Beholder ben je beheerder van een gebouw vol huurders. Je werkt in dienst van De Staat, een totalitair regime dat graag controle uitoefent op haar onderdanen. Jij krijgt een vrijbrief om in opdracht van De Staat je huurders te bespioneren en iedereen die een bedreiging lijkt te vormen aan te geven. De oud-Oost-Duitse Stasie is er niks bij! Plaats afluisterapparatuur in de woningen van je huurders, doorzoek hun spulletjes als ze er even niet zijn en luister naar hun meest intieme gesprekken op zoek naar verborgen boodschappen. Geef je de vader van een gezin aan die verdachte handelingen verricht, of spaar je hem met mogelijk verregaande gevolgen voor jezelf?  Bij wie ligt je loyaliteit, bij het regime of degenen die dat juist proberen te ondergraven? Elke keuze kan verstrekkende gevolgen hebben die je terugziet in de uitkomst van het spel. Beland je zelf op de spreekwoordelijke brandstapel of offer je je principes en idealen op voor het grotere goed? Beholder speelt als Fallout Shelter, maar dan met een veel grotere focus op morele dilemma's en gevolgen .   Scoor Beholder nu gratis in de Epic Games Store

Mafketel

Geplaatst

De gratis games in de Epic Game Store van deze week     In tegenstelling tot veel andere 'gratis' games zijn de wekelijkse gratis games in de Epic Games Store echt gratis. Je hoeft er niets voor te doen, behalve het claimen van de game. Je hebt er geen abonnement voor nodig en hoeft er geen andere aankoop voor te doen. Eenmaal geclaimd blijft de game voor altijd van jou. Wie regelmatig games in de Epic Games Store claimt heeft zo al honderden gratis games weten te scoren, waaronder Death Stranding, Homeworld Remastered Collection, Fallout New Vegas, Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War, Shadow Tactics - Aiko's Choice, Dishonored en nog veel meer. Naast de wekelijkse gratis games heeft Epic nog veel meer games die je gratis kan scoren. De Epic Games Store heeft ook een grote lijst games die altijd gratis te spelen zijn. Daar zijn bekende namen bij, zoals Rocket League, Paladins, Smite, Genshin Impact, Neverwinter, Fortnite, World of Warships, Trackmania en League of Legends.  Let op: je kunt de wekelijkse gratis games alleen in de periode tussen donderdag 17.00 uur en precies een week erna claimen, maar de game is en blijft daarna voor altijd in je account en gratis te spelen. Je hoeft de game niet eens te downloaden of te spelen, als je de game in de gratis periode claimt, is hij daarna op elk moment te downloaden uit de Epic Games Store.
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...