Marciej123 Geplaatst Augustus 29, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 29, 2010 Ohw, Dus spelletjes ook? Want opzich is dat wel chill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
kaasbroodje Geplaatst Augustus 29, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 29, 2010 Spelletjes zijn wel wat groter maar ik ben nog niks tegen gekomen wat in de buurt van 90mb komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Heisenberg Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 Je hebt 256mb intern geheugen maar groot deel gaat naar android zelf en htc sense. Misschien ga k hem ook rooten en dan een grote geheugenkaart erin stoppen. Blijkt niet zo moeilijk te zijn dat rooten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Marciej123 Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 max 32 gig mem card toch? ??? even opgezocht en is inderdaad 32 gig: deze site: http://www.htc.com/www/product/desire/specification.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
stefjuh Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 hee, Ik heb een raar probleem met mijn htc desire. Als ik hem de hele nacht aan de oplader heb liggen en hem 's ochtends hem weer eraf haal gaat tie binnen een minuut van 100 naar 97 procent :-[. Komt dat omdat ik hem heel de nacht aan de oplader heb liggen en dat slecht is voor de batterij ofzo? gr Stef Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Erwin. Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 Yup een hele nacht aan de oplader laten liggen is niet goed voor de accu en kan daar door defect gaan. Vergelijk het met het tanken van een auto, als de tank vol zit kan er niets meer bij ga je toch door dan loopt die over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
PCgamer Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 811 Waardering: 8 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/09 Status: Offline Actief: Februari 4, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 bestaat er ook een app waarmee je gebruik kan maken van beveiligde netwerken met de ipod touch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 811
stefjuh Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 hoe doen jullie dat dan? Want meestal is hij 's avonds bij mij leeg en dan leg ik hem aan de oplader en ga slapen. Laten jullie hem dan 's nachts stand by? Maar dat kost weer batterij die je dan overdag niet kan gebruiken. En zou het echt zo zijn dat ik hem in de twee nachten dat ik dat nu heb gedaan de batterij beschadigd hebben? gr Stef Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Erwin. Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 De Lithium Ion accu (Li-ion) De accu’s zijn over het algemeen vrij licht en daardoor prettig in gebruik. Voorlopig is de prijs vrij hoog. De cellen hebben een grote verscheidenheid aan vormen en zijn los niet altijd goed verkrijgbaar. Elk cel heeft een nominale spanning van 3,7 Volt en heeft een hoge energiedichtheid. Het bereik loopt van 3,0 tot 4,2 Volt. Ontlaadt een cel tot onder de 3,0 Volt, dan is er grote kans op schade. Dit is dus het geval wanneer je elke keer je toestel helemaal leeg laat lopen Boven de 4,2 Volt, bij overladen dus, kan de boel lelijk ontbranden. Dit is dus het geval wanneer je hem de hele nacht laat opladen. Daarom zit er naast de accu een vrij complex elektronische print met diverse regelfuncties, die het laden en ontladen veilig laat verlopen. Refreshen hoeft dan ook niet, dat doet de elektronica en heet balanceren van de cellen. Alhoewel reeds jaren toegepast in bijv. laptops e.d., is nog onvoldoende bekend over de levensduur van dit soort accu’s bij fietsen. Werking Li-ion De term Li-ion is een verzamelnaam voor oplaadbare cellen van diverse legeringen zoals mangaan en kobalt. De techniek is nog steeds sterk in ontwikkeling. De negatieve elektrode van een Li-ion bestaat uit grafiet en de positieve elektrode bevat een lithiummetaaloxide. Tussen de elektroden zit een watervrij elektrolyt (een zout in een oplosmiddel). Bij het laden van de accu gaan positief geladen lithiumionen door het elektrolyt van de positieve elektrode naar de negatieve elektrode. Bij het ontladen gaan de lithiumionen weer door het elektrolyt terug naar de metaaloxide van de positieve elektroden, terwijl de elektronen via de externe stroomkring van de negatieve elektrode (de minpool) naar de positieve elektrode (de pluspool) bewegen. Om een zo’n hoog mogelijke capaciteit te bereiken, wordt door fabrikanten veel geëxperimenteerd met de materialen. Tips voor het gebruik Li-ion batterijen hebben geen last van het geheugen effect. Dit betekent dus dat u de batterijen kunt ontladen en laden zoals het u het beste uitkomt. Opslag voor langere periodes kan het best met geheel lege batterijen plaatsvinden. In sommige gevallen kan ontbranding voorkomen. De stof lithium en water zijn bepaald geen vrienden. Ga een Lithium ion accu bij ontbranding dan ook niet met een emmer water te lijf! Wanneer je toch vind dat je accu altijd te snel leeg is zijn er alternatieven: http://www.batteryupgrade.com/shopBrowser.php?shopGroupId=93442175&tracker=adwords_nl_PDA&langId=0&gclid=CKnJpauD4aMCFcosDgodnHqYGA#/assortmentProductId/46322008/shopGroupId/70418404 Hier kun je een accu kopen die 2 keer zo lang meegaat. De accu is dikker en dus krijg je er een nieuwe cover bij waar de accu wel in past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
stefjuh Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 Hartelijk dank voor je uitgebreid antwoord ik zal voortaan oppassen met opladen Gr Stef Sent from my HTC Desire using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Heisenberg Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 Impy dat is niet helemaal waar. Ik heb namelijk een keer gelezen dat de batterij tegenwoordig zo intelligent is dat hij stopt op een bepaald moment bij het opladen waardoor de batterij zich nooit overlaad. Ik heb namelijk continu mijn telefoon aan de lader en in tegen deel zelfs hij gaat steeds langer mee. Ook heeft het hele opslaan van accu "memory" geen spraak meer over deze batterijen dus maakt het niet uit of je nou bij 48% hem aan de lader zet of nou bij 1%. Die informatie heb ik onder andere hier vandaan toen ik een losse batterij wou kopen voor mijn telefoon:http://www.batteryupgrade.com/shopBrowser.php?shopGroupId=70418404&tracker=adwords_nl_PDA&langId=0&gclid=CML9xJG94aMCFYGX2Aodj2yLAg#/assortmentProductId/46322008/shopGroupId/70418404Daar wordt onder andere dit uitgelegd:Kwaliteit en veiligheidDeze HTC Desire accu (2400 mAh) bevat hoogwaardige technische onderdelen en is getest volgens de strenge CE veiligheidsnormen. De HTC Desire accu is voorzien van een chip die overbelading en kortsluiting voorkomt. Daarnaast wordt de HTC Desire accu gemaakt van hoogwaardige cellen die geen last hebben van het 'geheugen-effect'.Dit is dan de 2400 mAh batterij maar dat geld zo'n beetje voor elke andere HTC desire accu.Ik zeg niet dat Impy niet helemaal waar is het zou zo kunnen zijn dat die groot gelijk heeft. Maar ik heb de telefoon nu bijna een half jaar en heb hem continu aan de lader zowel nachts als middags als ik hem niet gebruik en ik hem totaal geen last van 100% naar 97% in 1 minuut. Ook niet dat batterij in één dag op is. Ik kan er met 3G aan en MSN / af en toe internetten zeker van ochtends 100% tot avonds 10 uur mee doen.Helder staat als ik binnen ben op 0% en als ik buiten ben op 50 - 75%. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Erwin. Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 klopt hebben ze enigzins ook wel gelijk in hoor.Maar het probleem dat na verloop van tijd je accu sneller leeg is blijf je houden.Kijk zal nog een keer het voorbeeld van het tanken erbij pakken.Stel je koopt een nieuwe auto, je kan dan voor 100% tanken.Je tank altijd leeg rijden is niet goed voor de auto en de tank, zal niet in veel details treden maar je krijg dan vuil in de tank en das niet goed.Wat is nu het geval bij de accu.Je accu bestaat uit cellen. Deze cellen kunnen beschadigen bij te lang laden bv.Wat je dan krijg is dat je de accu niet meer voor 100% kan opladen maar voor bv 95%Gevolg is dus dat je accu minder lang mee gaat.Dit gebeurd nu eenmaal bij elke accu. Ik meet dagelijks accu's door en zie het steeds terug komen, vaak bij mensen die dus opladen als ze gaan slapen en eraf halen als ze wakker worden.Het kan geen kwaad als jij 4 keer per dag op laadt, met een uurtje of 2 laden is je accu vol haal hem dan ook van de lader. Maar laat je toestel nooit 5 uur te lang aan de lader hangen uiteindelijk zal je accu er minder capaciteit door krijgen.Maar je accu duur is van veel factoren afhankelijk. Met name ook van je netwerk bereik, BT, dataverbruik. Dit zijn de meeste batterijslurpers.Hopelijk is het verduidelijkt nu,@JFK het is niet helemaal fout wat de site zegt, maar uiteindelijk maken ze het wel mooier om meer te verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
stefjuh Geplaatst Augustus 30, 2010 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Augustus 30, 2010 Nou wil ik graag een app actief zetten maar hoe moet dat want je hebt apps die dat automatisch doen zoal ebuddy. Maar ping niet. Gr Stef Sent from my HTC Desire using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
'Robin Geplaatst Augustus 31, 2010 Bijdragen: 1088 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Februari 16, 2015 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Augustus 31, 2010 Ik heb een probleem met downloaden van apps uit de market. Hij begint met downloaden maar even later komt er voor "Downloaden is mislukt".Internet doet het wel gewoon iemand een oplossing :-[ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.1k
kaasbroodje Geplaatst Augustus 31, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 31, 2010 Dat is een veel voorkomend probleem met android telefoons wat meestal helpt is de batterij er uit halen, de telefoon opnieuw opstarten of een reset. Heb zelf ook zo een soort probleem gehad alleen dat was zomaar op eens opgelost zonder dat ik iets had gedaan :-[ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
'Robin Geplaatst Augustus 31, 2010 Bijdragen: 1088 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Februari 16, 2015 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Augustus 31, 2010 Ja opnieuw opstarten helpt maar tijdelijk Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.1k
Heisenberg Geplaatst Augustus 31, 2010 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Augustus 31, 2010 Het rooten van mijn Desire gaat toch niet door. Doordat ik netjes elke update installeer die voor geschoteld krijg heb ik een boot-nummer waarbij je niet meer kan rooten. Enige manier is de telefoon helemaal te resetten en dan downgraden. Dit zie ik niet zitten aangezien ik dan teveel moet kloten met registrey etc. Heb toch maar een 1-jarig abbo dus zodra ik een nieuw toestel heb gekozen ga ik hem rooten. Daarnaast heb ik nog geen apps liggen die "90mb" zijn dus echt haast heeft het niet. Raad de mensen die willen rooten heel maar dan ook heel duidelijk eerst alles op een rijtje zetten en goed op forums als Tweakers.net rond kijken. Het blijft toch een apparaat van 400 tot 500 euro en daar experimenteer je niet "even" mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
headsh0t Geplaatst Augustus 31, 2010 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 31, 2010 Ik heb een probleem met downloaden van apps uit de market. Hij begint met downloaden maar even later komt er voor "Downloaden is mislukt". Internet doet het wel gewoon iemand een oplossing :-[ Dat probleem was als het goed is al verholpen met een update even ter duidelijkheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 31, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 31, 2010 Het rooten van mijn Desire gaat toch niet door. Doordat ik netjes elke update installeer die voor geschoteld krijg heb ik een boot-nummer waarbij je niet meer kan rooten. Enige manier is de telefoon helemaal te resetten en dan downgraden. Dit zie ik niet zitten aangezien ik dan teveel moet kloten met registrey etc. Heb toch maar een 1-jarig abbo dus zodra ik een nieuw toestel heb gekozen ga ik hem rooten. Daarnaast heb ik nog geen apps liggen die "90mb" zijn dus echt haast heeft het niet. Raad de mensen die willen rooten heel maar dan ook heel duidelijk eerst alles op een rijtje zetten en goed op forums als Tweakers.net rond kijken. Het blijft toch een apparaat van 400 tot 500 euro en daar experimenteer je niet "even" mee. Hehe ik weet precies wat je bedoelt. Zelf heb ik ook veel lopen twijfelen over het rooten ivm de ruimte. Maar uiteindelijk doe ik het niet, ik vind het nog te link. Misschien als het allemaal wat beter / makkelijker kan maar op dit moment speel ik liever niet met dit toestel. Tenslotte werkt hij nu als een trein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
'Robin Geplaatst September 1, 2010 Bijdragen: 1088 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Februari 16, 2015 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst September 1, 2010 wat voor een update heb er niks van binnengekregen of verkeerd gezien want ik update altijd alles dus voor mij blijkbaar geen goede update ps hoe kan ik zelfgemaakte foto's op de pc zetten want via usb kabel zie ik geen map of bestanden met de zelfgemaakte foto's. De andere foto's zie ik wel :s oplossingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.1k
kaasbroodje Geplaatst September 1, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst September 1, 2010 Je kan de photobucket app gebruiken om je foto,s te uploaden van af je mobiel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Heisenberg Geplaatst September 1, 2010 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst September 1, 2010 Met dropbox kan dat ook, dat werkt zo super. Huppa even bestandje in je dropbox map neerzetten en het staat op je mobiel. Zelfde geld vanaf je telefoon. Dropbox applicatie openen, foto uploaden en op je pc staat in de dropbox map. Gebruik het dagelijks echt een app die gewoon handig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 1, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst September 1, 2010 Dropbox blijf ik inderdaad de nummer 1 app vinden. Ik doe niks met USB kabels of bluetooth. Alles in en uit me dropbox, rete snel, rete gemakkelijk en super simpel. O0 Trouwens dit is ook wel een leuke app Hartslag meten met Instant Heart Rate! Als je de Android Market wel eens doorbladert, zul je vast wel eens denken… Wat is dit nu weer? Diezelfde gedachte had ik bij het lezen van de beschrijving van Instant Heart Rate. De Sloveense ontwikkelaar Modula beweert met Instant Heart Rate een applicatie te hebben ontwikkeld die jouw hartslag kan meten met behulp van de camera op jouw Androidtoestel! Android word steeds veelzijdiger. Met Instant Heart Rate heeft het Androidplatform er weer een unieke applicatie bij. Instant Heart Rate gebruikt de camera van jouw Androidtoestel op een unieke manier. Hoe werkt Instant Heart Rate? Bij het starten van Instant Heart Rate wordt er duidelijk aangegeven wat de bedoeling is. Houdt je vinger dicht bij je camera en zorg ervoor dat het vierkantje links boven 10 seconden rood gekleurd blijft. Instant Heart Rate filmt jouw vingeroppervlak en meet hoeveel en hoe snel het bloed door jouw vingeroppervlak stroomt. De applicatie maakt gebruik van de verandering in kleur van jouw bloed. Bij iedere hartslag word er een verse lading bloed door jouw lichaam gepompt en dus veranderd ook de kleur van je bloed. Aan de hand van deze veranderingen beweert de applicatie jouw hartslag te kunnen meten. In onderstaande video word getoond hoe de applicatie werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
kaasbroodje Geplaatst September 1, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst September 1, 2010 Had daar net een stukje overgelezen geloof niet dat zo iets nauwkeurig is :geheim: als je alleen al kijkt naar het filmpje hoe vaak ze hartslag op en neer gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 2, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst September 2, 2010 Nee idd, maar het is wel leuk. Ik heb nu ook justin.tv. Erg leuke app, Dan kan je je eigen broadcoasten. http://www.androidworld.nl/41433/justin-tv-live-video-broadcaster-beschikbaar/ Justin.tv Voor de kenners van Justin.tv is de werking van het video-sharing-platform al duidelijk. Kort samengevat biedt Justin.tv iedere gebruiker van het internet de mogelijkheid een live uitzending te starten met zijn of haar videobeelden. Met Justin.tv voor Android heb je nu de mogelijkheid om op ieder moment, op iedere locatie waar je ook bent. Met Justin.tv kun je op een makkelijke manier live video uitzenden via je 3G of WiFi-verbinding. Daarnaast is Justin.tv ook nog eens een sociaal videoplatform waar je tijdens de uitzendingen kunt chatten met je medekijkers. Deze app laat je ook gebruik maken van een ‘two-way-chat’ functionaliteit waarmee je kunt praten over wat je ziet of laat zien. Deel je videobeelden direct via Twitter en Facebook! Met behulp van een ingebouwde Twitter- en Facebook-koppeling kun jij je vrienden direct laten weten dat je live aan het uitzenden bent. Ben jij in het bezit van een Androidtoestel met Android 1.6 of hoger en wil jij ook gebruik gaan maken van Justin.tv? Scan dan onderstaande QR-code of klik deze aan vanuit de AW Reader en download Justin.tv uit de Android Market! Ik zit op: http://tinyurl.com/32utxvn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.