sjellie Geplaatst Maart 14, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/14/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 14, 2010 Ik doe al redelijk veel met FTD. Helemaal super. Nu is het alleen op genre heel moeilijk zoeken voor een film. Nou kwam ik erachter, dat er een site is... nzbspy waar je wel op genre kan zoeken. Alleen hebben ze het maximale aantal gratis leden bereikt. Je kan er nu alleen in als je uitgenodigd word door iemand die al reeds lid is. Dus vandaar ook mijn vraag, wie zou mij uit willen nodigen. Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst Maart 14, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 14, 2010 Op ftd is het niet zo moeilijk om te zoeken op genre je moet alleen weten hoe het moet http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25041.msg93471#msg93471 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
sjellie Geplaatst Maart 14, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/14/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 14, 2010 Als ik het op deze manier doe dan zie ik alleen maar type films. Om het zo uit te drukken. Dus nederlands ondertiteld, R5 dat soort dingen. Ik bedoelde eigenlijk met genre meer dingen als. Actie films, western, Sifi. Dat soort dingen, en die vind ik niet bij de vinkjes staan in de post die je aangeeft. En ik had begrepen dat dat bij nzbsoy wel zo was. Vandaar mijn vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst Maart 14, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 14, 2010 Dat kan ook in het zelfde scherm alleen dan moet je op genre drukken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie