beuken Geplaatst Maart 14, 2010 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/03/07 Status: Offline Actief: April 24, 2012 Delen Geplaatst Maart 14, 2010 Hallo allemaal, Ik heb een film gedownload, Johnny Mad Dog. Maar dit is een blu ray bestand. Kan ik dit ook branden op een gewone dvd 5 zodat ik de film op een gewone dvdspeler kan kijken? Het bluray bestand is 22.802 mb en de disk is 4.489 mb, ik hoop dat iemand een oplossing heeft... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
svenholtman Geplaatst Maart 14, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Maart 14, 2010 tja, je zult de film dus (flink) kleiner moeten maken. 4x zelfs. dit gaat zeer waarschijnlijk een enorme kwaliteitsverlies opleveren. en het gaat je veel tijd kosten. tip: download de film opnieuw alleen dan in een blurayRIP versie. dit is ongeveer 2gb en het ziet er uit alsof je een 720p film (hd ready) kijkt. een film van 2gb kun je vervolgens converteren naar dvd bestanden met het programma convertxdvd! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
kaasbroodje Geplaatst Maart 14, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 14, 2010 HD films afspelen op een gewone dvd speler kan niet wat je kan doen is een andere downloaden of dit bestand om zetten naar een TS bestand dan past het op een dvd van 4gb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie