Spring naar bijdragen

utorrent icont is wel groen,but er is wel error

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  536
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  691
  • Dagen gewonnen:  4
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hoi,

ik heb een nieuwe router en dus moest ik portforward opnieuw beginnen. het is wel gelukt,het icoontje is veranderd van gele driehoek naar ronde groene bij  utorrent menu.maar als ik op de optie"test of poort juist wordt gesturd krijg ik dit.

An error has occurred!

Port 12387 does not appear to be open.

enig idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 19
  • 536
  • 4
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast angel_creek

Dat betekent dat je poort niet open is. Die groene ding dat kan altijd gebeuren. Je zou het programmatje simpleportforwarding kunnen gebruiken om je poorten open tezetten. Dat is veel makkelijker. Het is hier te downloaden: http://www.simpleportforwarding.com/ Veel succes ermee. (Als je geen static ip hebt dan kan je ook geen poort openzetten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  536
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  691
  • Dagen gewonnen:  4
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hoi LatinBabe,

bedankt voor de link,maar een vriend van me kwam even langs om zich even te verdiepen in het probleem. hij kwam erachter dat het portforward die ik eerder had gedaan wel goed was,maar het probleem lag aan de modem model:Zyxel P-2602HW-D1A. de firewall van de modem hield alles tegen. om goed te downloaden moest de firewall van de modem worden uitgezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 19
  • 536
  • 4
Gast angel_creek

Dus als ik het goed begrijp is het probleem al opgelost? Of heb ik het fout? Als je ergens tegen aan botst gewoon vragen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...