bambi1515 Geplaatst Maart 14, 2010 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 14, 2010 hoi, ik heb een nieuwe router en dus moest ik portforward opnieuw beginnen. het is wel gelukt,het icoontje is veranderd van gele driehoek naar ronde groene bij utorrent menu.maar als ik op de optie"test of poort juist wordt gesturd krijg ik dit. An error has occurred! Port 12387 does not appear to be open. enig idee? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Gast angel_creek Geplaatst Maart 14, 2010 Delen Geplaatst Maart 14, 2010 Dat betekent dat je poort niet open is. Die groene ding dat kan altijd gebeuren. Je zou het programmatje simpleportforwarding kunnen gebruiken om je poorten open tezetten. Dat is veel makkelijker. Het is hier te downloaden: http://www.simpleportforwarding.com/ Veel succes ermee. (Als je geen static ip hebt dan kan je ook geen poort openzetten) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
bambi1515 Geplaatst Maart 14, 2010 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Maart 14, 2010 hoi LatinBabe, bedankt voor de link,maar een vriend van me kwam even langs om zich even te verdiepen in het probleem. hij kwam erachter dat het portforward die ik eerder had gedaan wel goed was,maar het probleem lag aan de modem model:Zyxel P-2602HW-D1A. de firewall van de modem hield alles tegen. om goed te downloaden moest de firewall van de modem worden uitgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Gast angel_creek Geplaatst Maart 15, 2010 Delen Geplaatst Maart 15, 2010 Dus als ik het goed begrijp is het probleem al opgelost? Of heb ik het fout? Als je ergens tegen aan botst gewoon vragen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie