Spring naar bijdragen

GTA IV Drunken Cam en lag bij A S D W en jump.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Beste Duken,

Ik heb gister GTA IV gedownload en geïnstalleerd. Ik heb verder ''NET'' een nieuwe PC paar dagen daarvoor. Mijn PC kan GTA IV alles op High maar als ik op het begin bij die missie in die auto zit en ik ga rijden en klik op w, d, d weet je wel gewoon rijden dus vooruit rechts rechts en IEDERE keer als ik op een beweeg knop klik zoals A S D W of Spatie balk dan Lagt die heel even maar dat is zeer irritant. En na een tijdje begint Drunk Cam ik heb al geprobeerd in Windows compatibiliteit mode in 2000 maar dat helpt niet. Pas na 5 minuten ongeveer komt Drunk Cam, zouden jullie even in een lijstje zogezegd willen zetten wat ik moet doen voor die Drunk Cam maar vooral die VRESELIJKE LAG!

Met vriendelijke groet,

Freek Wakker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit

Nope werkt niet alles op Low gezet

Post samenvoeging: maart 13, 2010, 13:31:02

Kijk echt als ik op DAT moment echt op spatie klik en spring DAN loopt die 0,5 sec vast ofzo en dat bij iedere move maar niet als ik gewoon vooruit rijd want dan is die lagg weer over dan heb ik al 1x op die knop geklikt ik heb dit probleem 1x eerder op internet gevonden kan het alleen niet meer vinden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Deze vraag kan ook in het centrale topic, slotje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...