Stefan1994 Geplaatst Maart 12, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/23/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 12, 2010 Ik heb een nieuwe computer gekocht Acer Aspire AX3812 met intel GMA X4500 intergrated (videokaart) Als ik een poosje een simpel spel speel dan gaat het geluid overslaan (ratelen) en doet de computer erg traag en als ik dan vervolgens het spel afsluit blijf ik het probleem houden. Ik heb het probleem ook niet altijd en dat vindt ik vreemd. De prestaties volgens mijn PC; Grafisch --- Intel® G45/G43 Express Chipset --- 4,3 Grafische weergave voor spellen --- 1695 MB totale hoeveelheid grafisch geheugen --- 3,5 De site; Can You run it? zegt ;You Have: Intel® 4 Series Express Chipset Family. met 1.7 GB ...maar de site zegt ook dat ik dat minimaal 32 MB DirectX 9.0c-compatible graphics card(GeForce 2/Radeon 7200+) nodig is voor Stronghold 2 en dat ik het niet kan spelen. Dit had ik ook op een gelijksoortige site. Dit vindt ik nogal krom want mij lijkt 1.7GB meer dan 32MB Ook kon de site van intel mijn videokaart niet vinden en dit word ook nergens aangegeven niet bij computerprestaties en ook niet op die sites ze noemen constant; Intel® G45/G43 Express Chipset Dit is toch niet mijn videokaart? Voor mijn idee leest de computer de kaart niet, kan hem niet zien of gebruikt hij hem niet. Het doet het in elk geval niet goed. Wat kan het probleem zijn en hoe kan ik het oplossen ??? alvast bedankt, Stefan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast angel_creek Geplaatst Maart 12, 2010 Delen Geplaatst Maart 12, 2010 Door de drivers van jouw video kaart te downloaden/updaten. Hier tevinden: http://www.intel.com/cd/products/services/emea/eng/chipsets/393460.htm Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Maart 12, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 12, 2010 Het is helemaal geen videokaart, maar een simpel chipje. Daarmee zul je vrijwel geen spellen kunnen spelen en als je het probeert kun je de problemen krijgen waar je nu tegenaan loopt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Gast angel_creek Geplaatst Maart 12, 2010 Delen Geplaatst Maart 12, 2010 Ik heb ook een Intel GMA.... Die is nog net goed genoeg om MMOPRGS te draaien met soms wat lagg. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Maart 12, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 12, 2010 Lag is een term die gebruikt wordt voor problemen die ontstaan uit een slechtere internetconnectie, wat te corrigeren valt. Wat jij bedoelt is een lage framerate. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie