nico48 Geplaatst Maart 11, 2010 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/11/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 11, 2010 ;D hoihoi ,, hierbij wil ik mij ven voorstellen,,, ben een spontane vent vent die graag alles wil leren over downloaden en branden van films , ben bekend med met bijna alle software ervoor , maar het ontbreekt me aan de ervaring , vandaar ,, ben ik hier,wie kan mij helpen aan een hele goeie newsserver die ook nog betaalbaar is of gratis, voor de nieuwste films... en dui9delijk is ,,, met faqs enzo en wie kan mij helpen aan progams om bestanden om te zetten ,, ondertiteling toevoegen en branden... hihi lijkt een hoop he.. wieneemt de tijd mij te helpen? bedankt alvast nico Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
svenholtman Geplaatst Maart 11, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Maart 11, 2010 eey die nico. welkom al jouw vragen zullen beantwoord worden als je de handleidingen even doorleest die boven in het menu ('downloaden' 'na downloaden' en 'dvd kopieren') staan duidelijker dan dat vind je het nergens succes en mochten er vragen zijn dan zien we ze wel in het juiste board verschijnen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie