Gast dark_JJ Geplaatst April 27, 2006 Delen Geplaatst April 27, 2006 ik heb 1 map staan en dat is video ts daar staan 51 bestanden in maar als ik hem dan brand dan kan me dvd speler hem niet afspelen terwijl als ik een map heb van een andere film met daarin 10 bestanden kan ik die wel gewoon kijken wat moet ik doen Greets JJ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst April 27, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 27, 2006 zie me handtekening iets meer info graag wat voor soort bestanden ik neem aan vob bup sub en ifo bestanden en met welk proggie download je ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast dark_JJ Geplaatst April 27, 2006 Delen Geplaatst April 27, 2006 ik download met bitlord en ja het zijn fob bub of ifo bestanden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst April 28, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 28, 2006 ok wat je doet: open nero selecteer dat je een video dvd wil branden dan krijg je een audio ts map en een video ts map te zien open de video ts map zoek dan je vob bup enz bestanden op sleep die naar de video ts map en branden maar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie