Spring naar bijdragen

probleem met een rar bestand uitpakken

Gast loeksgym

Aanbevolen reactie

Gast loeksgym

Ik heb een spel gedownload voor de ps2 ( K1 GP 2003 ) , maar het was een rar bestand .

als ik die unrar krijg ik het volgende te zien .

http://img141.imageshack.us/my.php?image=k1gp20036mf.png

Het is bijna hetzelfde als andere spellen die ik heb gedownload ,alleen stonden daar de meeste bestanden in een data map .

Het bestand dat ik heb gedownload heet dus geen iso.rar of iets dergelijks , alleen .rar

Ik heb de extensie veranderd naar .iso , wil ik hem branden , krijg ik :

http://img263.imageshack.us/my.php?image=k1gp2003alcohol1gt.png

doe ik iets verkeerd , of moet ik deze stap nog doorlopen , of moet ik van alle bestanden een iso bestand maken ?

als dit het geval is , hoe kan ik een image maken , van een dvd weet ik het wel , maar niet met losse bestanden op de pc .

Of kan ik het als een data dvd branden ?

Alvast bedankt , ik zag dat op de site waar hij te downloaden is , niemand wist wat hij er mee moest .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k
Gast loeksgym

die topic gaat over een rar bestand waarbij je een iso overhoud , maar dat heb ik juist niet .

De inhoud van deze .rar is net zoals een iso , alleen hij heet geen iso , dus kan hem niet branden .

Als ik hem uitpak , krijg ik ale bestanden los , zoals in de foto .

Ik weet dat windows een iso als een rar bestand ziet , maar dat is alleen als het echt een iso is toch ? , dit is echt een rar bestand .

geen enkel brand programma ziet hem als een image , alleen als een rar bestand .

Volgens mij heeft de uploader de bestanden zonder een image van te maken gewoon ingepakt , en verder niets meegedaan .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

hey

ik denk tog egt dat jet een image bestand is

er zijn meerdere soorten images die windows aanziet als rar

probeer em gewoon eens met alcohol of met nero te branden als een image

als jij de rar uit pakt zie je de bestanden zoals ze op de dvd moeten komen te staan

oftewel jij volgt t zelfde traject als alcohol doet maar dan zonder te branden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Probeer hem daarom voor het branden eerst eens te mounten met deamon tools. Dan weet ja namelijk al zeker of hij werkt of niet.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...