Timpecal Geplaatst Maart 7, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/07/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 7, 2010 Hey allemaal! Ik heb lord of the rings conquest gekocht, maar de key die erbij zat, werkt niet... Heeft iemand toevallig ook een cd key daarvan? Dankje! Timpecal Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Markey54 Geplaatst Maart 7, 2010 Bijdragen: 1663 Waardering: 26 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Oktober 24, 2014 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Maart 7, 2010 Waarschijnlijk staat er op www.serials.ws wel een. Je moet bij die site geen adverds aanklikken trouwens.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 1.7k
Timpecal Geplaatst Maart 8, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/07/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 8, 2010 Thx!! het werkt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast angel_creek Geplaatst Maart 8, 2010 Delen Geplaatst Maart 8, 2010 Je kan ook eventueel naar de winkel waar je het spel gekocht hebt gaan. (Als dat nodig is he) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Timpecal Geplaatst Maart 9, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/07/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 9, 2010 Ok, kheb weer een probleempje... :-\ Ik heb het spel geinstalleerd, maar nu vraagt hij weer een code om het spel op te starten. Ik voer dezelfde code in die ik ervoor had ingegeven, maar dat werkt nu niet... Ik heb ook al gebeld naar de winkel, maar zij zeggen dat dat niet kan, en de code voor elke cd anders is... Iemand een idee? Bedank! Timpe Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast angel_creek Geplaatst Maart 9, 2010 Delen Geplaatst Maart 9, 2010 Wat ze zeggen het kan niet. Het moet. Je moet persoonlijk gaan klagen. Ik wist wel dat de key van het internet niet zou werken. Gewoon persoonlijk gaan dan hebben ze niet zo snel praatjes. Garantie = Dat de winkel jouw garandeerd dat het product goed is. Is dat niet zo dan krijg je een nieuwe. Als je de bon nog hebt kan je ermee naar de winkel gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Timpecal Geplaatst Maart 12, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/07/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 12, 2010 Ok ik zal er morgen eens langs gaan. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast angel_creek Geplaatst Maart 12, 2010 Delen Geplaatst Maart 12, 2010 Wel zo snel mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie