slander24 Geplaatst Maart 7, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 7, 2010 Hey Ik wil graag vob bestanden gaan koppelen. is daar een goed progamma voor. alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast angel_creek Geplaatst Maart 7, 2010 Delen Geplaatst Maart 7, 2010 Wat bedoel je daarmee? Wil je ondertiteling bij een film toevoegen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Maart 7, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 7, 2010 Vob bestanden kan je gewoon branden als video dvd met nero Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
slander24 Geplaatst Maart 7, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 7, 2010 Had ik mischien wel duidelijker uit kunnen leggen. Nee ik wil geen films branden maar gaan streamen op de ps3. De Ps3 ondersteunt alleen .avi bestanden, en aan vob files heb ik dus niks. Ik moets de vob files om zetten naar avi ik heb het een tijdje gedaan met autgk (maar daar farieerden de pixels nogal vaak en kon ik ze niet meer aan elkaar koppelen met virtualdub). Nu gebruik ik Convert VOB to AVI maar die kan ik geen taken geven dus al die hoofstukken moet ik eerst omzetten naar .avi vervolgens aanelkaar zetten met virtualdub. Als ik nu eerst die vob bestanden aan elkaar kan zetten en dan kan omzetten naar avi. kan ik dat gewoon laten doen als ik een tijdje de pc met rust laat. En ja tips over ondertiteling bij vob bestanden zijn ook zeer welkom. Mischien dat iemand me daarmee kan helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast angel_creek Geplaatst Maart 8, 2010 Delen Geplaatst Maart 8, 2010 Hoe kom jij aan die filmpjes dan? Download je ze? Of rip je ze? Als je ze download, download ze dan in .avi formaat. Als je ze ript, kan je ze dan niet rippen als .avi bestand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Maart 8, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 8, 2010 Heb je convertx2dvd al geprobeerd ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
slander24 Geplaatst Maart 8, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 8, 2010 Ik download ze met torrent Ik zoek op titels, op isohunt. Sommige films hebben ze idd op avi (die ik dan direct kies) anderen zijn dvdrip dus vob. die zet ik om in avi waarnaa ik ze in elkaar met virtualdub. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast angel_creek Geplaatst Maart 8, 2010 Delen Geplaatst Maart 8, 2010 Het beste is om ze in Avi te downloaden. Ik download films heel soms in dvd formaat. Maar ik convert ze dan ook niet naar avi. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Maart 8, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 8, 2010 Probeer anders een bitche! dan vind je de meeste films wel in AVI formaat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
slander24 Geplaatst Maart 9, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 9, 2010 Hey ik heb bitche geprobeerd en dat werkt wel lekker hoef ik tenminste niet alle torrent-site's langs te gaan. O0 Maar nog wil ik wel wat tips over progamma's die vob bestanden kunnen koppelen en er komt iets meer bij..... als ik audio er mee uit kan halen bijv. nl gesproken helemaal geweldig. Ik blijf lastig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Valcorb Geplaatst Maart 22, 2010 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Maart 22, 2010 http://www.divx-digest.com/software/dvd2avi.html DVD2AVI software Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie