gkeeee Geplaatst Maart 5, 2010 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 5, 2010 ik weet niet of ik hier goed ben met deze vraag maar we zien wel.. ik heb een paar leuke asics gevonden op deze site: http://www.onlineshoes.com/womens-asics-mexico-66-seville-tan-black-p_id153215 aleen is het in het buitenland. ik wil wel via paypal betalen, maar alleen weet ik niet hoe dat gaat. moet ik er nou voor betalen nee tog? dit zijn de betaalmethoden: visa, mastercard, amex, discover, paypal en bill me later. ik heb op google ook gezocht alleen heb ik geen duidelijke antwoorden gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Huismus Geplaatst Maart 5, 2010 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 5, 2010 Stoere schoen. Ik weet zelf ook niet zo goed hoe paypal werkt je moet natuurlijk wel een paypal account hebben en geld op je account hebben staan om ze te kunnen betalen. Wat bedoel je precies met moet ik er nou voor betalen? Bedoel je dat je voor paypal extra moet betalen? Ik zou er wel rekening mee houden dat als je je schoenen laat over komen, dat je wel invoerkosten moet betalen. En dat kan best wel duur worden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Gast angel_creek Geplaatst Maart 5, 2010 Delen Geplaatst Maart 5, 2010 Je kan beter in de winkel kopen. Straks zijn ze beschadigd ofzo... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Huismus Geplaatst Maart 5, 2010 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 5, 2010 Dat beschadigen zal wel meevallen Me broer koopt ook altijd zijn schoenen op het internet omdat hij dan denkt dat hij de enigste is met die schoen. Terwijl de schoen een maand later in de winkel ligt Maar ze zijn altijd mooi aangekomen, net zoals je ze in de winkel krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
gkeeee Geplaatst Maart 5, 2010 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 5, 2010 dat shipping is free dus daar krijg ik geen kosten bij. en bij het betalen via paypal, moet ik dan nog wat extra betalen voor een account bij paypal enzo.. meestal zijn de schoenen in het buitenland ook wat goedkoper dan in nl. en volgens mij hebben ze dit soort asics niet in nl? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Huismus Geplaatst Maart 6, 2010 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Maart 6, 2010 Voor een paypal account hoef je niet te betalen. En of deze schoenen ook naar NL komen weet ik niet. Meestal komen ze wel maar dan een paar maanden later. Goedkoper zullen ze best wel zijn. Waren die van mijn broer toe nu toe ook altijd. Dus dan kan je makkelijk die leuke schoenen gaan bestellen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
gkeeee Geplaatst Maart 7, 2010 Bijdragen: 345 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 7, 2010 is goed bendankt voor jullie hulp. ik heb net een paypal account gemaakt en nu nog geld overzetten en ermee betalen. maar zo lang duurt het tog niet voor dat die schoenen binnen zijn. op de site zelf staat dat het verzende via schip zlef 4-6 dagen duurt. heel erg bedankt voor jullie hulp O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 345
Jeroen Geplaatst Maart 7, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Maart 7, 2010 Volgens mij is dat wanneer er weer een volgende lading vertrekt. Meestal duurt shipping rond de 2 weken, dus het kan wat langer duren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Fredpascal Geplaatst Maart 15, 2010 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 15, 2010 Ze leveren toch alleen in Amerika? http://onlineshoes.custhelp.com/cgi-bin/onlineshoes.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=12&p_created=1162503636&p_sid=3gS_eXWj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD02Miw2MiZwX3Byb2RzPSZwX2NhdHM9JnBfcHY9JnBfY3Y9JnBfc2VhcmNoX3R5cGU9YW5zd2Vycy5zZWFyY2hfbmwmcF9wYWdlPTE!&p_li=&p_topview=1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
pascal7 Geplaatst Maart 19, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 19, 2010 Misschien een idee om op schoenen kopen te lijken. Op deze website kun je een hoop asics schoenen vinden. En deze zijn in Nederland te leveren O0. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst Maart 19, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Maart 19, 2010 eigenlijk nooit schoenen via internet kopen tenzij je ervaring hebt met het merk. elk soort merk heeft zo zijn eigen ideen bij een schoenmaat. bij het ene merk heb je 44, bij de ander kun je zo 45 half of 46 hebben. verschilt echt enorm, spreek uit ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie