Spring naar bijdragen

DUKEN : help me

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi Downloaders, please help me met het volgende probleem kort en krachtig voordat ik 400 forums door moet gaan lopen :

@ ik heb een playstation 2 (omgebouwd maar vraag me niet met wat of hoe) gekocht.

@ spellen download ik via thepiratebay.org, en vervolgens met het programma utorrent worden ze binnengehaald

@ het betreft .rar programma's dus net als bij de xbox pak ik deze uit met winrar zodat het bestand een .iso wordt

@ vervolgens heb ik schijfjes gehaald nl. single sided DVD +R 16x, 4,7 gb / 120 min.

@ ik heb meerdere spellen gebrand met alcohol 120% op schrijfsnelheid maximum en 3.0X

geen van de spellen doen het op de ps2

@ ik heb meerdere spellen gebrand met nero startsmart essentials > image burning > speed 8X en speed 4X : geen van de spellen doen het op mijn ps2.

Beste Download - vrienden en vriendinnen :

wat gaat er in hemelsnaam in deze procedure fout : zeg het mij please want ik weet het niet meer.... :'(

Pieter uit Haelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

je moet nooit op hoogste snelheid branden. liever op de laagste. dat is het beste.

probeer dat eens. ligt het ook niet aan je schijfjes. kijk eens wat anderen gebruiken als schijfjes voor de PS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1
Gast angel_creek

Hij heeft ook op de laagste brandsnelheid geprobeerd...

Maar waarschijnlijk heeft die vorige eigenaar spellen gespeeld met een Memor32 card. En die heb jij volgens mijn niet mee gekregen. Dus dan kan je ook geen gedownloade spellen spelen. Verder is er denk ik geen andere mogelijkheid. Kijk eens of je garantie sticker weg is? Dan weet je of hij gehard-mod is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ok,

het probleem kan dus zijn :

1. de download procedure via piratebay : meestal zijn dit vrij betrouwbare downloads en ik heb vn hetzelfde spel er 2 gedownload. lijkt me sterk dat ze allebei corrupted zijn.

2. de winrar procedure : volgens mij pakt winrar de spellen uit op een normale manier en is de .iso niet corrupted.

3. volgens mij ligt de fout bij de brandprocedure : de ps2 die ik kocht had al een aantal games erbij die allemaal zijn gebrand op een 8x DVD +R. daar zou het probleem kunnen liggen dus ga ik dat nog eens proberen.

4. dan het brandprogramma : dat staat me niet toe lager dan 16x te branden. ook alcohol 120% niet. wie weet gaat daar iets de mist in ???? helpie helpie, alle tips welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
Gast angel_creek

Probeer is te branden met poweriso. Daar kon je het kiezen dacht ik. Ik haal bijna nooit hoger dan 2.9x of 6x. met alcohol 120%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

latina babe (hihi grappige naam, wat doe je vanavond.... ^-^ ^-^) dus het ligt niet aan het schijfje dat 16x toelaat ?

in alcohol 120 ( mmmmm lets try it sometime... :D)kan ik niet lager dan 8x : waar en hoe stel ik dat in dan in Godesnaam ???

ps vroeger met de xbox ging branden perfect met Nero, maar nu schijnt er weer een nieuwe Nero op mijn nieuwe laptop te staan....enig idee of het daar aan ligt ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...