roosjaaa Geplaatst Maart 2, 2010 Bijdragen: 31 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 2, 2010 Ik heb een aantal wii spellen gedownload. nu wil ik ze op een usb zetten. maar nu zegt de usb dat de schijf vol is, terwijl ik hem net nieuw heb. Het is een Kingston Datatraveler 16 gb aangezien de spellen 4 tot 5 gb zijn ligt het niet aan het formaat van de usb. Wie kan mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 31
annefien Geplaatst Maart 3, 2010 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/09 Status: Offline Actief: April 11, 2014 Leeftijd: 73 Delen Geplaatst Maart 3, 2010 Hebt je ze naar WBFS gezet? Dat doe je met een backup manager,kan je hier wel ergens vinden, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie