Spring naar bijdragen

werkstuk

bilal 1999

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  45
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  25

mag ik van jullie een werkstuk download bij de files want ik wil eigenlijk niet een werkstuk maken en ik moet het bijna inleveren maakt niet uit wat voor onderwerp je kan beneden bij extra opties en daarna bijlage browse zoek je je werksuk en kan ik hem downloaden of je geeft een website waar ik die werksuk kan downloaden. ik ben te lui ik om een werkstuk te maken dan kan ik lekker langer op duken.nl veel leuker dan een werkstuk.

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 45
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

oke...,..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ...,..., ..., ..., ...,  ??? wat voor werkstuk ?? word powerpoint  :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 949

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja, wat denk je zelf? Nee dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...