bilal 1999 Geplaatst Februari 28, 2010 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/01/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 25 Delen Geplaatst Februari 28, 2010 mag ik van jullie een werkstuk download bij de files want ik wil eigenlijk niet een werkstuk maken en ik moet het bijna inleveren maakt niet uit wat voor onderwerp je kan beneden bij extra opties en daarna bijlage browse zoek je je werksuk en kan ik hem downloaden of je geeft een website waar ik die werksuk kan downloaden. ik ben te lui ik om een werkstuk te maken dan kan ik lekker langer op duken.nl veel leuker dan een werkstuk.alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
marcelvn Geplaatst Februari 28, 2010 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Februari 28, 2010 oke...,..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ..., ...,..., ..., ..., ..., ??? wat voor werkstuk ?? word powerpoint :geheim: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Tom Geplaatst Februari 28, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 28, 2010 Ja, wat denk je zelf? Nee dus. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie