Spring naar bijdragen

AUX ingangen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

ik heb een vraagje,

Ik heb een DVD-speler met 1 AUX-ingang, dus voor audio in en audio out. Daar heb ik mijn surround set op aangesloten.En op de DVD-speler heb ik  mijn xbox 360 aangesloten. Nou wil ik ook graag dat mijn pc daarop word aangesloten. Bestaat er zoiets als een AUX verdeler, dat ik dus 2x audio in en 2x audio out daarop kan aansluiten? Ik heb al een speciale tulp naar jack stekker, dus kan ook de pc aansluiten op de dvd speler. Wil alleen niet hele tijd hoeven switchen van stekkers, beetje onhandig zo.

Post samenvoeging: maart 01, 2010, 18:15:21

Niet?  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 22
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1027
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  359
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

er bestaan ook scart-aansluitingen waar je tulp stekkers in kan steken. misschien is dit een oplossing dan voor jou. Als je namelijk op meerdere lijnen in wilt hebben op 1 ingang gaat de kwaliteit van de muziek ernstig achteruit.

dit is zo'n scart

hqss1056_2.jpg

anders kom je in zulke aansluitingen en dat beinvloedt de kwaliteit zeer ernstig

9pooyv.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 1k

• Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit

Oke dank je, dan weet ik voldoende  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 22

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...