headsh0t Geplaatst Februari 27, 2010 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 27, 2010 Hey Ik heb sinds een paar dagen wat problemen met internet, namelijk: De laatste tijd valt internet helemaal weg op een willekeurig tijdstip en dat is maar een paar seconden. Soms heb ik daar veel last van, maar er zijn ook momenten dat het heel weinig voorkomt. Ik doe niks aparts ofzo, het komt voor op willekeurige momenten. Als het uit valt, valt het ook gelijk helemaal uit maar dan een paar seconden. Ik heb internet & telefonie van Online (voorheen Orange) en ik gebruik een Livebox. De livebox resetten door naar de 'homepagina' van de router te gaan werkt ook niet. Iemand advies? BVD. Gr. headsh0t :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Marciej123 Geplaatst Februari 27, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 27, 2010 K weet niet of het helpt. maar haal de stekker er eens uit en dan na 10 min/kwartiertje terug. dan start ie als het goed is opnieuw op en misschien werkt dat, Wij hadden dat bij een speedtouch, maar misschien werkt het hier ook bij.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
marcelvn Geplaatst Februari 27, 2010 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Februari 27, 2010 same probleem hier met ziggo ongelovelijk erietand met gamen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Zombymario Geplaatst Februari 28, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 28, 2010 Ik zit achter een draadloos netwerk van Tele2. En soms valt het internet hier ook uit. Dan zetten we ff de router uit en dan weer aan. Dan doet het internet het weer. Dus het komt wel vaker voor dat het internet ff uitvalt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast angel_creek Geplaatst Februari 28, 2010 Delen Geplaatst Februari 28, 2010 Ik heb hier nooit last... Wel vaag, mijn neef die heeft ook het zelfde probleem. Bij hem doet het internet het pas weer na opnieuw opstarten/aanmelden of door de internet eventjes uit te zetten en dan weer aan te zetten. Idd vaag probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie