Spring naar bijdragen

Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

Gast fleur.voragen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heej allemaal,

ik heb Sims 3 Wereldavonturen gedownload en uiteraard ook geïnstalleerd met de juiste serial zonder enige

update.

Als ik het spel wil starten, loopt alles goed.. Het introfilmpje komt maar tot hij het spel laad.

Er komt dan enkel een laadbalk en een laadmuis, maar de balk blijft leeg ook hoor ik geen muziekje.

4tszs2.png

Dit probleem heb ik zowel met de crack als zonder.

Zou ik misschien een bestandje uit de bin map moeten vervangen?

Ik heb versie 2.0.86

Ik hoop dat iemand me kan helpen,

Mvg,

Talietje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 7
  • 1 maand later...
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6

Hoij mensen ik heb 2 vragen:

Ik heb een cd'rom van een vriendin van me gekregen waar de download van de sims 3 opstaat. Ik had al een x eerder een sims 3 download gekregen, alleen wilde deze niet verder dan het opstart scherm. Er stond dan dat ik de productcode in moest voeren, maar aangezien een gedownloade had, heb ik de code via crack > rld sims > en dan generate. Wanneer ik dezelfde code als bij de installatie invoerde, zei myn laptop harrie nog steeds dat de code niet geldig was! Misschien heeft een van jullie hier al antwoord op.

Toen heb ik dus een nieuwe cd'rom gekregen. Deze installeerde ik en deze leek het wel te doen. Ik kon de sims opstarten zonder problemen dat ik een productcode moest invoeren. Ik startte de sims op en na 'Knuffels opvullen' bij het laden van dit beste spel, kun ye (normaal gesproken) toch een stad kiezen waar ye mee wilt spelen? Ik kon dit niet. Ik kan het wel zien, maar daarboven komt een klein schermpy te staan met de soortgelyke tekst als die hier volgt: 'We kunnen de disc niet veriferen (?) Neem contact op met de customer [nogwat].' Ze konden niet zien of de disc legaal was, zoals het er stond. Maar het maakt my niet uit oftie legaal is, als ik er maar mee kan spelen. Nee, ik heb um dus niet gekocht, maar weet iemand misschien met een duidelyke uitleg my uit te leggen hoe ik er voor kan zorgen dat hij wel leest dat ik een legale disc erin heb zitten? Alvast bedankt voor de moeite, als een van jullie het weet, zou ik het graag willen weten.

Post samenvoeging: maart 27, 2010, 11:51:29

can somebody help me?

ik heb de gewone Sims 3 wel origineel.

nu heb ik net de sims wereldavondturen gedownload.

alles ging goed, installatie, updates etc. ook t introfilmpje deed t, maar daarna stond er dat ze niet konden registreren dat ik een origineel spel had en dat ik contact moet opnemen. (zoiets)

what do i have to do to make it work?

please help me.

Post samenvoeging: maart 15, 2010, 16:41:39

hier ff screenshot van de melding ;)

thesims.th.png

dat had ik ook, alleen had ik dat van de gewone sims drie. Iemand anders had die gedownload en ik mocht het cd'tje ervan hebben om te installeren, alleen steeds als het introfilmpye enzo is geweest, en ik naar knuffels opvullen eigenlyke en stad moet aanklikken staat er dat ze niet kunnen lezen of de disc wel legaal is en dat ik moet opnemen met de customizer [nogwat]

hope somebody can help us ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6
  • 2 maanden later...

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hoop dat iemand het hier leest,

Maar ik wil graag the sims 3, nieuwe uitbreiding mag erbij hoef niet.

En op ftd staat ie erbij niet bij.

Maar ftd werkt niet helemaal correct bij mij.

Zou aub iemand mij een pm'tje kunnen sturen met daarin een linkje of een naam van een bestand waar ik op kan zoeken om deze wel te vinden? :)

Alvast bedankt

PC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k
  • 4 weken later...

• Bijdragen:  5

bn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

@boain, je eerste bericht en wat voor een bericht zeg.  :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

De nieuwste cijfers over het gebruik van Windows tonen aan dat het marktaandeel van Windows 11 eindelijk dichterbij dat van Windows 10 komt, hoewel de oudere versie nog steeds een aanzienlijke voorsprong heeft. Momenteel heeft Windows 10 een marktaandeel van 60,95 procent, wat een daling van 1,8 procentpunten betekent ten opzichte van de vorige meting. Aan de andere kant heeft het aantal Windows 11-gebruikers een stijging van 2,13 procentpunten doorgemaakt, waardoor het nu op 35,55 procent staat. Dit betekent dat er nog steeds meer dan twee keer zoveel mensen gebruikmaken van het oudere besturingssysteem van Microsoft. Toch zal het bedrijf waarschijnlijk blij zijn met de richting waarin de cijfers zich ontwikkelen. Enkele maanden geleden meldden we al dat Windows 11 Windows 10 had ingehaald als het meest populaire besturingssysteem onder Steam-gebruikers, dus deze trend lijkt zich door te zetten. Langzaam maar zeker migreren steeds meer mensen naar Windows 11, zelfs nu we de driejarige verjaardag van het besturingssysteem hebben gepasseerd. Het lijkt erop dat de overstappers voornamelijk gebruikers zijn die hun verouderde pc's hebben vervangen door nieuwe modellen die standaard zijn uitgerust met Windows 11. Een andere factor die de overstap kan versnellen, is het naderende einde van de ondersteuning voor Windows 10, dat op 14 oktober 2025 in werking treedt. Naarmate we dichter bij deze datum komen, verwachten we dat de migratie naar Windows 11 in een stroomversnelling zal komen. Voor degenen die nog steeds op Windows 10 zitten en na het einde van de ondersteuning willen doorgaan met het gebruik ervan, is dat mogelijk. Maar let op: dit zal extra kosten met zich meebrengen en het zal geen permanente oplossing zijn. Kortom, de overgang naar Windows 11 is in volle gang, zij het langzaam. De cijfers geven aan dat er een verschuiving plaatsvindt, en met de tijd zullen steeds meer gebruikers de voordelen van het nieuwe besturingssysteem ontdekken. Voor nu blijft Windows 10 echter de grote speler, maar de toekomst ziet er veelbelovend uit voor Windows 11. Dus, als je nog twijfelt over de overstap, is dit misschien het moment om je opties te overwegen en je voor te bereiden op de spannende mogelijkheden die Windows 11 te bieden heeft!
  • Recente prestatie

• angelsun heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...