Spring naar bijdragen

Windows 7 Installeren

mpc007

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  46
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hey!

Ik heb, na vaak gehoord te hebben te stoppen met Windows Vista, besloten over te stappen op Windows 7. Een goede torrent was gauw gevonden, (80% is al klaar met downloaden) ik heb gekozen voor de 64-bit Home Premium versie in het Engels. (Ik draai nu op Vista 32-bit Home Basic). Nu heb ik al meerdere installatieverhalen gehoord, maar ik kon nergens een goede guide vinden. Ik wil dus overstappen op Windows 7 Home Premium 64-bit, maar heb geen enkele ervaring met het switchen van besturingssysteem. Ik wil dus graag weten waar ik moet beginnen! Moet ik eerst een nieuwe partitie aanmaken, of moet ik eerst al mijn huidige spul back-uppen?? Ik heb geen ervaring maar ik wil natuurlijk helemaal niets van wat ik nu heb kwijtraken. Ook niet de meegeleverde Vista-programma's, zoals MovieMaker, Windows Mail, etc. Ook met het herinstalleren van die drivers weet ik niet wat ik aan moet.

Dus nogmaals, waar moet ik beginnen, wat is de eerste stap voor de switch van OS!

Alvast heel erg bedankt, hoop op jullie snelle reacties

MVG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 46
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De eerste stap is, zorg voor backups.

Neem een externe hardeschijf, usb stick of dvd's.

Zet daar al je belangrijke data op die je niet kwijt wil.

Vervolgens kan je met een gerust hart je nieuwe besturingssysteem installeren op je PC.

Drivers moeten geen probleem zijn aangezien Windows 7 al veel ingebakken drivers heeft en de rest via Windows updates binnen haalt en installeert.

Mocht je dan nog problemen hebben met drivers. Dan kan je die altijd nog los downloaden.