Gast RowanG Geplaatst Februari 25, 2010 Delen Geplaatst Februari 25, 2010 Soms, als ik torrents download, is hij ongeveer op de helft en dan staat er opeens: "Torrentfout: kan de aangevraagde bewerking niet uitvoeren op een bestand met een open door de gebruiker toegewezen sectie" iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. bedankt. ps. meestal heb ik dat probleem met software en games Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Grendoliene Geplaatst Februari 27, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 27, 2010 Sorry, ik weet niet hoe je dit kunt oplossen.Maar als je bijvoorbeeld van thepiratebay torrents download, kun je rechts de optie kiezen te sorteren op seeders/leechers, meestal als je op seeders (SE) klikt, krijg je ook de best werkende torrents. Misschien heb je dan dat probleem niet meer zo vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie