Gast Gilgamesch Geplaatst April 26, 2006 Delen Geplaatst April 26, 2006 Hulpverleners, Mijn eerste rebuild is is gelukt. mooi toch Alles keurig met de dvd decrypter en daarna met de dvd Rebuilder een plekje gegeven om dit bestand weer te kunnen branden met Nero naar een dvd. Alleen dit lukt niet, welke nero applicatie moet ik gebruiken en het vervolg traject :-[ . Is er iemand dit mij dit stap voor stap kan uitleggen. 1e stap is "Nero Burning Rom "(denk ik) 2e stap ... make my day ;D gilgamesch Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sebasjuh Geplaatst April 26, 2006 Delen Geplaatst April 26, 2006 Als je Nero StartSmart opent heb je de keuze wat je wilt branden. Als je daar eerst aangeeft dat je een dvd wilt branden en dan kiest voor een DVD-video moet het helemaal goedkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie