Spring naar bijdragen

subtijden en duration uit een film rippen.

sjako

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mischien een lachertje en een domme vraag,maar weet iemand of het mogelijk is om van een film

in een vreemde taal of met ingebakken vreemde subs de begintijden en de duration te rippen?

Ik heb een aantal vreemdtalige films waar echt geen enkele srt of wat voor subfile dan ook te vinden is. Om zoiets van NL subs te voorzien is een imens karwei,omdat van gemiddeld 1200

regels de exacte begintijd en de duur ven het gesprokene moet worden gemeten en genoteerd.

Als er nu een progje zou zijn dat deze tijden van het gesprokene of geschrevene op zou kunnen slaan,zou dat een enorme tijdwinst betekenen,omdat ik dan de tijden en duur in een srt file zou kunnen zetten,of eventueel in kladblok om het geschrevene te laten vertalen door een,voor mijn part Chineese of Russische kennis.

Het zal wel niet,en als het echt een domme vraag is,wens ik jullie veel lachbuien toe.

Sjako.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Domme vragen bestaan niet, maar helaas kun je die niet apart rippen. De ondertiteling is onderdeel van de film geworden en helaas kan geen enkel programma daar onderscheid in maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Actief:  

Jammer,maar toch bedankt. Dit geldt natuurlijk ook voor de audio ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...