Lauwrt Geplaatst Februari 23, 2010 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 23, 2010 Ik heb het probleem dat de muis en toetsenbord het niet meer doen als de pc wordt opgestart. Ik heb zelf gekeken op google maar niets werkte. Ik kan dus wel in de BIOS komen maar als ik de pc bijv in veilige modus opstart doen de muis en toetsenbord het nóg niet. Heb ook toetsenbord en muis met oude aansluiting zegmaar geprobeerd maar ook dit werkt niet.Ik hoop dat er iemand is die raad weet! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Pascalnijhuis Geplaatst Februari 24, 2010 Bijdragen: 81 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/09 Status: Offline Actief: Mei 4, 2015 Delen Geplaatst Februari 24, 2010 Hmm Wat zou kunnen heb je xp er net opnieuw op gedaan? Of de moederbord. Dan kan het zijn dat je de usb niet hebt aangesloten op je moederbord. Als dit niet werkt dan weet ik het niet. Sorry :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 81
headsh0t Geplaatst Februari 25, 2010 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 25, 2010 Ik denk echt dat het aan de bios ligt, en niet aan Windows. Ik weet niet zoveel af van de bios, maar je kan natuurlijk wel even kijken of er iets verkeerd ingesteld staat.Of misschien kun je de bios op default settings zetten, alleen ik weet niet of dat wel verstandig is...Iemand?Gr. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Releases Geplaatst Februari 25, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 25, 2010 Je bios heeft er vrij weinig mee te maken.Gaat het om een draadloos setje of gewoon met draad? Wat meer info zou makkelijk zijn, om het probleem te analyseren. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie