postduif01 Geplaatst Februari 22, 2010 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/22/08 Status: Offline Actief: November 13, 2013 Delen Geplaatst Februari 22, 2010 Hallo all, Hallo Ik ben in het bezit van een externe hd Lacie van 1 TB. Nu heb ik de laaste tijd wat problemen met deze disk. Ik doe hier onder even de screens erbij, zodat jullie kunnen zien waar het over gaat: Ook geeft hij in mijn client aan dat de schijf te vol is, ik heb echter van de 1TB nog 41,7 gb vrije ruimte op mijn schijf. Toch geeft hij dan de hierbovengenoemde problemen. Ik heb al als je naar extra gaat op de HD, kun je de schijf controleren, dit heb ik gedaan en er zijn enkele clusters die kapotwaren en weer vervangen zijn door windows. Toch blijf ik deze mededelingen krijgen. Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Mvg Postduif01 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Releases Geplaatst Februari 22, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 22, 2010 Zo als je al zegt heb je een x aantal dode clusters.Die worden niet gerepareerd maar op hidden gezet zodat daar niks meer naar toe kan.Ga met je HD terug naar de winkel waar je hem gekocht heb voor een garantie afhandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
postduif01 Geplaatst Februari 22, 2010 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/22/08 Status: Offline Actief: November 13, 2013 Auteur Delen Geplaatst Februari 22, 2010 ok bedankt voor het snelle antwoord.Heb nog garantie tot 09-03-2010.Hoop dat het lukt, dan laat ik uiteraard even wat weten,gr harry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie