Spring naar bijdragen

probleem met films gedownload met grabit

Gast mariuslegrand

Aanbevolen reactie

Gast mariuslegrand

yo mense, ik heb steeds problemen met grabit als ik aan het downen ben. ik krijg alle bestanden wel binnen, maar als ik deze(IMG-files, weet ik ook geen raad mee  :-\) unpack dan staat er steeds dat er files beschadigd zijn en doettie het niet meer. ik heb wel par-files, maar wat heb ik hieraan? naja alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast Martyn

Download eerst even het programmatje Quikpar Voor dat je "unpacked" dubbelklik even op het PAR bestandje.

Quikpar gaat nu alles repareren. hierna pak je het hele zootje uit. dan heb je een IMG file.

Dit kun je als het goed is branden op een DVD'tje met DVD decrypter of Alcohol 120%

Maar lees deze website goed door..  hier staat alles beschreven hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

:-\  hoi mensen help    als ik een dvd of mpg bestand downlaod met grabit dan krijg ik meestaal txt bestanden  hoe kom dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...