Gast mariuslegrand Geplaatst April 25, 2006 Delen Geplaatst April 25, 2006 yo mense, ik heb steeds problemen met grabit als ik aan het downen ben. ik krijg alle bestanden wel binnen, maar als ik deze(IMG-files, weet ik ook geen raad mee :-\) unpack dan staat er steeds dat er files beschadigd zijn en doettie het niet meer. ik heb wel par-files, maar wat heb ik hieraan? naja alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martyn Geplaatst Mei 3, 2006 Delen Geplaatst Mei 3, 2006 Download eerst even het programmatje Quikpar Voor dat je "unpacked" dubbelklik even op het PAR bestandje. Quikpar gaat nu alles repareren. hierna pak je het hele zootje uit. dan heb je een IMG file. Dit kun je als het goed is branden op een DVD'tje met DVD decrypter of Alcohol 120% Maar lees deze website goed door.. hier staat alles beschreven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
jankhan Geplaatst Mei 8, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/08/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 8, 2006 :-\ hoi mensen help als ik een dvd of mpg bestand downlaod met grabit dan krijg ik meestaal txt bestanden hoe kom dat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie