headsh0t Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Hey mensen, Ik heb een enquête gemaakt met verschillende vragen over algemene dingen, zoals computers, downloaden, enz. Als je wilt mag je deze invullen. Het is gewoon voor de lol. Kom wel met argumenten (leraar Nederlands uitspraak) Hier komt ie: Wat doe je veel met de computer? Wat voor OS gebruik je? Geef je PC een cijfer van 5 t/m 10 wat de prestaties betreft Wat voor muziek luister je veel? Je favoriete gamegenre? Waar ben je goed in met computers? Wat doe je nog meer veel thuis, behalve computeren? Zou je bij de media markt iets kopen, of liever op internet? Let je veel op de prijs en reviews van producten, of kan je 't niks schelen en koop je het gewoon? Favoriete usenet-provider Bedenk zelf nog een vraag waarop je graag antwoord wil geven. Gr. headsh0t. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Marciej123 Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Wat doe je veel met de computer? gamen, downloaden, internetten Wat voor OS gebruik je? windows 7 64bit Geef je PC een cijfer van 5 t/m 10 wat de prestaties betreft 7 Wat voor muziek luister je veel? alle soorten eigenlijk wel Je favoriete gamegenre? fps Waar ben je goed in met computers? vanalles wel wat Wat doe je nog meer veel thuis, behalve computeren? slapen gewoon normale dingen denk ik.. Zou je bij de media markt iets kopen, of liever op internet? Internet, Mits betrouwbaar Let je veel op de prijs en reviews van producten, of kan je 't niks schelen en koop je het gewoon? Reviews Favoriete usenet-provider: Eweka Leuk gedaan! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Huismus Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Wat doe je veel met de computer? Veel gamen en internetten Wat voor OS gebruik je? Windows Vista Geef je PC een cijfer van 5 t/m 10 wat de prestaties betreft 7 Wat voor muziek luister je veel? Rock Je favoriete gamegenre? Horror Waar ben je goed in met computers? Heel verschillend Wat doe je nog meer veel thuis, behalve computeren? Huiswerk Zou je bij de media markt iets kopen, of liever op internet? Ligt eraan waar het het goedkoopst is, ik zou alleen geen dure dingen kopen bij de mediamakrt omdat ze moeilijk doen met reparties. Let je veel op de prijs en reviews van producten, of kan je 't niks schelen en koop je het gewoon? Wat een ander ervan vind boeit me niet zo als het er maar redelijk uitziet en redelijke dingen kan koop ik het (prijs maakt vaak niet uit, als goedkoper kan krijgen natuurlijk wel Favoriete usenet-provider Ik heb niet specefiek 1 Astublieft Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
headsh0t Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Tnx Ohja, ben mezelf ook vergeten xD Ik heb een enquête gemaakt met verschillende vragen over algemene dingen, zoals computers, downloaden, enz. Als je wilt mag je deze invullen. Het is gewoon voor de lol. Kom wel met argumenten (leraar Nederlands uitspraak) Hier komt ie: Wat doe je veel met de computer? msn-en, downloaden, gamen, internetten, onderhouden Wat voor OS gebruik je? Windows 7 ftw Geef je PC een cijfer van 5 t/m 10 wat de prestaties betreft een 7 Wat voor muziek luister je veel? alles wel, van dance tot hardstyle Je favoriete gamegenre? FPS Waar ben je goed in met computers? veel qua software, netjes houden en kleine dingetjes Wat doe je nog meer veel thuis, behalve computeren? weinig Zou je bij de media markt iets kopen, of liever op internet? ligt er aan, meestal media markt, soms op internet Let je veel op de prijs en reviews van producten, of kan je 't niks schelen en koop je het gewoon? bij dure producten kijk ik altijd naar reviews, maar bij kleine dingen zoals lege cd's/dvd's is het niet nodig Favoriete usenet-provider Eweka, zeer goed en betrouwbaar Favoriete attractie park Walibi World, ja ben een Walibi gek ik ga er zo'n 2 a 3 keer per jaar heen. Raak er ook nooit op uitgekeken. Gr. headsh0t Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
kaasbroodje Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Wat doe je veel met de computer? Downloaden, muziek luisteren series kijken Wat voor OS gebruik je? windows7 deepblue 32bits Geef je PC een cijfer van 5 t/m 10 wat de prestaties betreft 7 Wat voor muziek luister je veel? Eurodance, bubblegumdance, vocaltrance Je favoriete gamegenre? geen Waar ben je goed in met computers? downloaden, slopen, opnieuw installeren Wat doe je nog meer veel thuis, behalve computeren? slapen en eten Zou je bij de media markt iets kopen, of liever op internet? internet Let je veel op de prijs en reviews van producten, of kan je 't niks schelen en koop je het gewoon? ik lees altijd reviews voordat ik iets koop Favoriete usenet-provider eweka, news2use Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Farid. Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Wat doe je veel met de computer?Internetten, muziek luisteren en films bekjkenWat voor OS gebruik je?Windows 7 Ultimate 64-bitsGeef je PC een cijfer van 5 t/m 10 wat de prestaties betreft8.5Wat voor muziek luister je veel?Old skool hiphopJe favoriete gamegenre?Shooters en raceWaar ben je goed in met computers?In veel dingenWat doe je nog meer veel thuis, behalve computeren?Gamen, hobbyen, slapen, eten/drinken, wonen, schijten....Zou je bij de media markt iets kopen, of liever op internet?Als de MM goedkoper is wel ja, anders een andere winkel of internetLet je veel op de prijs en reviews van producten, of kan je 't niks schelen en koop je het gewoon? Ik ben een echte Hollander dus zoek altijd naar het goedkoopste. Lees ook altijd een review Favoriete usenet-providergeenBedenk zelf nog een vraag waarop je graag antwoord wil geven.Nvt! :zwaai: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Markey54 Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 1663 Waardering: 26 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Oktober 24, 2014 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Wat doe je veel met de computer? Gamen, downloaden, msn-en, internetten Wat voor OS gebruik je? Vista Geef je PC een cijfer van 5 t/m 10 wat de prestaties betreft 8 Wat voor muziek luister je veel? Radio 538 Je favoriete gamegenre? First Person Shooter Waar ben je goed in met computers? Gamen, msn-en, Office gebruiken Wat doe je nog meer veel thuis, behalve computeren? Tv-Kijken, PS3, Zusjes pesten xD, Eten en nog wat dingen die nog wel meer mensen doen. Zou je bij de media markt iets kopen, of liever op internet? Internet, de dichtstbijzijnde MM zit in Zwolle.. Let je veel op de prijs en reviews van producten, of kan je 't niks schelen en koop je het gewoon? Ik kijk/lees meestal wel wat reviews voor ik iets koop, en natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Favoriete usenet-provider Wat zal ik hier eens in gaan vullen?? Ikgebruikgeenusenet.nl? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 1.7k
headsh0t Geplaatst Februari 22, 2010 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Februari 22, 2010 Tv-Kijken, PS3, Zusjes pesten xD, Eten en nog wat dingen die nog wel meer mensen doen. Leg uit. ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Markey54 Geplaatst Februari 22, 2010 Bijdragen: 1663 Waardering: 26 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Oktober 24, 2014 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Februari 22, 2010 Haha.. Slapen, op de bank zitten, drinken, rondlopen in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 1.7k
Zombymario Geplaatst Februari 22, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 22, 2010 Wat doe je veel met de computer? - Downloaden Wat voor OS gebruik je? - Windows Vista Geef je PC een cijfer van 5 t/m 10 wat de prestaties betreft - Een 6. Omdat ik geen spel goed kan spelen met een intel GMA X3100 Wat voor muziek luister je veel? - Game, rock. Je favoriete gamegenre? - First Person Shooter, Race, Vecht, Actie Waar ben je goed in met computers? - Met IPv6 nieuwsservers downloaden Wat doe je nog meer veel thuis, behalve computeren? - Wiien, tv kijken. Zou je bij de media markt iets kopen, of liever op internet? - Hang er vanaf wat ik ga kopen. Let je veel op de prijs en reviews van producten, of kan je 't niks schelen en koop je het gewoon? - Ik lees soms de reviews. En kijk wat me budget inhoud en dan kijk ik of ik het ga kopen. Favoriete usenet-provider - XS News. Omdat die een server heeft van 511 dagen retentie Bedenk zelf nog een vraag waarop je graag antwoord wil geven. - Gebruik jij ook IPv6? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast angel_creek Geplaatst Maart 9, 2010 Delen Geplaatst Maart 9, 2010 Wat doe je veel met de computer? Spelletjes, downloaden en uploaden Wat voor OS gebruik je? Windows 7 ultimate Geef je PC een cijfer van 5 t/m 10 wat de prestaties betreft 3 Wat voor muziek luister je veel? Hip-hop, Rnb en Reggeaton Je favoriete gamegenre? Shooters Waar ben je goed in met computers? Niet echt ergens goed in Wat doe je nog meer veel thuis, behalve computeren? Tv kijken PSpen Zou je bij de media markt iets kopen, of liever op internet? Ligt aan de prijs Let je veel op de prijs en reviews van producten, of kan je 't niks schelen en koop je het gewoon? Ligt aan de prijs van het product. Is het duur dan check ik reviews. Favoriete usenet-provider news2use Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie