bartel91 Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/02/09 Status: Offline Actief: Juli 30, 2012 Delen Geplaatst Februari 21, 2010 wat moet ik intiepen om een torrent te downloaden. Request: een Pro Cycling Manager die je in het nederlands kan spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
Ramoniazzz Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 21, 2010 het is niet zo dat als je in een word document typt: Pro Cycling Manager. Dat je het dan krijgt... Ga naar www.thepiratebay.org Typ daar iets in als Pro Cycling Manager (2009). Als je er daar een vindt met veel seeders, goede comments en een crack, kan je hem downloaden. Voordat je hem download, moet je uTorrent hebben. Heb je dit niet? Op google kan je vinden hoe je daaraan komt. Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
bartel91 Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/02/09 Status: Offline Actief: Juli 30, 2012 Auteur Delen Geplaatst Februari 21, 2010 dat weet ik al. maar ik vroeg om een nl versie en die staat er niet. ik vroeg om iets dat ik op piratebay moest intypen om de nl versie te downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
Ramoniazzz Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Zijn er geen NL patches voor dan. Die zijn er ook voor Football Manager... Maar anders zet je er Dutch of NL of Netherlands achter, en kijk dan eens. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie