manu666 Geplaatst Februari 20, 2010 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 20, 2010 hallo, ik heb is mijn draadloos intenet uitgezet door middel van ; - netwerkcentrum - en dan op het logo te klikke tussen u pc en internet ( zie afb.) en dan kreeg ik een een kruis waar het "huisje" sta, nu ik deze wil inschakelen door middel van probleem oplossen zegt deze een fout melding ( zie afb.) en nu krijg ik geen draadloos internet meer ik kan nu alleen maar op internet door middel van een kabel wat niet altijd even plezant is. de afb. staan op volgorde de 3de afb. is gewoon om te lateen zien wat ik allemaal kan doen [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Je draadloze netwerk heeft dus wel gewerkt op deze PC? Maar wat is er gebeurd dat hij het nu niet meer doet? Andere drivers voor je netwerk kaart? Windows Updates? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
movado Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Je hebt je router en modem ook al eens opnieuw opgestart? Ik had afgelopen week van het ene op het andere moment hetzelfde probleem. Alles opnieuw opgestart en gelukkig werkte het daarna weer... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
manu666 Geplaatst Februari 22, 2010 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Februari 22, 2010 ik heb deze uitgeschakeld gehad omdat er wat problemen waren met de router en wou deze terug inschakelen maar gaat nu niet meer hij vind geen 1 netwerk normaal bij mijn thuis vind de pc er verschillende en nu vind hij geen 1 hij shakeld ook niet meer in voor draadloo :s en het kan niet aan mijn router ligge wnt mijn broer vind wel netwerk met zijn pc :s wat ik erg raar vind:) maar wss heb ik weer wat fout gedaan en is het maar een stom klein ding waar je niet direct op komt Post samenvoeging: februari 22, 2010, 19:52:24 en als k op volledig overzicht klik zegt ie er is geen verbinding met deze adapter, en als ik op vebinding met een netwerk maken klik komt er op te staan niet verbonden er zijn geen verbindingen beschikbaar probleem oplossen en dan zie ik een soort van een beeldscherm met een kruis erdoor. n bij de opties;; een nieuwe verbinding of een nieuw netwerk instellen -> verbinding met internet maken -> een nieuw netwerk instellen -> verbinding met een bedrijfsnetwerk maken -> inbelverbinding instellen thuisgroep en opties voor delen selecteren probleem oplossen ->internet verbindingen -> gedeelde mappen -> thuisgroep -> netwerkadapter -> binnenkomende verbinding en als ik daar op klik op die van probleem oplossen zegt ie;; er is een fout opgetreden tijdens he oplossen vanhet probleem, er is een onverwachte fout opgetreden de wizard probleemoplossing kan niet worden voortgezet zoals de afb. hier boven Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Erwin. Geplaatst Februari 22, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Februari 22, 2010 klik op het laatste plaatje uit je eerste post eens op adapter instellingen wijzigen. Dan krijg je je draadloze verbinding en je LAN verbinding te zien. Staat je draadloze verbinding op uitgeschakeld? Zoja even rechtermuisknop en dan inschakelen kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
manu666 Geplaatst Februari 22, 2010 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Februari 22, 2010 kheb daar alleen maar een pictogram van lan-verbinding en daar sta -> netwerkkabel niet aangeslote, broadcom netlink gigabit ethernet deze vind geen pictogram van daadloos internet :s mss heb ik deze perongeluk verwjderd... ik heb als stuurprogramma windows 7 mvg Post samenvoeging: februari 23, 2010, 18:17:14 ik heb het probleem al zelf gevonden ;D het was een besturingsprogramma in windows 7 wat weg was wat je heel makkelijk kunt afhalen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie